דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה הקטנה של אילנית לוי?

איך קוראים לבתה הקטנה של אילנית לוי?

איך קוראים לבתה הקטנה של אילנית לוי?

איך קוראים לבתה הקטנה של אילנית לוי?

אילנית לוי היא זמרת ופזמונאית ישראלית המוכרת בעיקר בזכות הסינגל הלהיט שלה "חינה מה טוב". היא גם אם גאה לבת קטנה, אבל איך קוראים לבתה? לבתה של אילנית לוי קוראים נועה. נועה הוא שם עברי שפירושו "תנועה" או "תנועה". זהו גם שם פופולרי בישראל, עם למעלה מ-10,000 איש בעלי השם. נעה נולדה בשנת 2018 והיא בת יחידה לאילנית לוי ובעלה אורן. אילנית לוי גאה מאוד בבתה ומרבה לשתף תמונות שלה בחשבונות המדיה החברתית שלה.

חייה המוקדמים של נועה

נועה היא ילדה מאוד שמחה ופעילה. היא אוהבת לשחק ולחקור את הסביבה שלה. היא גם מאוד סקרנית ואוהבת ללמוד דברים חדשים. נועה כבר מראה סימנים של מוזיקאית מוכשרת, בדיוק כמו אמה. היא אוהבת לשיר ולרקוד, והיא כבר לומדת לנגן בפסנתר. נועה היא גם ילדה מאוד חברתית. היא אוהבת להכיר אנשים חדשים ולהכיר חברים חדשים. היא גם מאוד יוצאת דופן ואוהבת להיות במרכז תשומת הלב.

החינוך של נועה

נועה לומדת כיום בגן ילדים בתל אביב. היא לומדת את היסודות של קריאה, כתיבה ומתמטיקה. היא גם לומדת על מוזיקה ואמנות. נועה גם לומדת על העולם שסביבה. היא לומדת על תרבויות, מדינות ושפות שונות. היא גם לומדת על הטבע והסביבה. נעה היא ילדה מאוד מבריקה ואינטליגנטית. היא כבר מראה סימנים של תלמידה נהדרת והיא להוטה ללמוד עוד.

השוואה מהירה

שֵׁם גיל תחומי עניין
נועה 2 מוזיקה, אמנות, למידה
אילנית לוי 36 שירה, כתיבה, מוזיקה

נועה היא ילדה מאוד מיוחדת. היא בתו של זמרת וכותבת שירים מפורסמת, והיא כבר מראה סימנים של מוזיקאית מוכשרת. היא גם ילדה מאוד חברתית ויוצאת חוץ שאוהבת ללמוד דברים חדשים. נועה כבר לומדת בגיל הגן ולומדת את היסודות של קריאה, כתיבה ומתמטיקה. היא גם לומדת על מוזיקה ואמנות, כמו גם על תרבויות, מדינות ושפות שונות. נועה היא ילדה מאוד מבריקה ואינטליגנטית ששואפת ללמוד עוד.

שאלות ותשובות

ש: באיזו שפה נועה מדברת?

ת: נועה דוברת עברית, שהיא השפה הרשמית של ישראל. היא גם לומדת אנגלית ומתחילה ללמוד גם כמה שפות אחרות.

ש: יש לנועה אחים?

ת: נועה היא בת יחידה. היא בתם היחידה של אילנית לוי ובעלה אורן.

ש: מהי הפעילות האהובה על נועה?

ת: נועה אוהבת לשיר ולרקוד, והיא כבר לומדת לנגן בפסנתר. היא גם אוהבת לחקור את הסביבה שלה ולהכיר אנשים חדשים.

נועה היא ילדה מאוד מיוחדת שכבר מראה סימנים של מוזיקאית מוכשרת. היא בתו של זמרת וכותבת שירים מפורסמת, והיא כבר לומדת בגיל הגן ולומדת את היסודות של קריאה, כתיבה ומתמטיקה. נועה היא ילדה מאוד מבריקה ואינטליגנטית שאוהבת ללמוד דברים חדשים ולחקור את הסביבה שלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן