דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בתה של נלי תג'ר?

מה שמה של בתה של נלי תג'ר?

מה שמה של בתה של נלי תג'ר?

מי זאת נלי תג'ר?

נלי תג'ר היא שחקנית, זמרת ומנחת טלוויזיה ישראלית. ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "השיר שלנו" ו"השיר הגדול". היא גם הופיעה במספר סרטים, ביניהם "החוב" ו"הבועה". היא גם מנחת רדיו פופולרית והנחתה מספר תוכניות בתחנות רדיו ישראליות.

מי היא הבת של נלי תג'ר?

לבתה של נלי תגר קוראים נועה תגר. היא נולדה בשנת 2006 וכיום היא בת 14. נועה היא זמרת ורקדנית מוכשרת, והופיעה במספר תוכניות טלוויזיה וסרטים. היא גם הוציאה כמה סינגלים וקליפים.

מהי הקריירה המוזיקלית של נועה תגר?

נועה תגר שרה ורוקדת מאז שהייתה ילדה צעירה. היא הוציאה כמה סינגלים וקליפים, והופיעה בכמה פסטיבלי מוזיקה בישראל. היא גם הופיעה במספר תוכניות טלוויזיה וסרטים, ביניהם "השיר שלנו" ו"השיר הגדול".

הסינגלים של נועה תגר

נועה תגר הוציאה מספר סינגלים, ביניהם "כל הכבוד" ו"כל הכבוד 2". היא גם הוציאה כמה קליפים, ביניהם "קול הכבוד" ו"קול הכבוד 2".

הקליפים של נועה תגר

נועה תגר הוציאה מספר קליפים, ביניהם "כל הכבוד" ו"קול הכבוד 2". היא גם הופיעה במספר תוכניות טלוויזיה וסרטים, ביניהם "השיר שלנו" ו"השיר הגדול".

ההופעות של נועה תגר בטלוויזיה

נועה תגר הופיעה במספר תוכניות טלוויזיה וסרטים, ביניהם "השיר שלנו" ו"השיר הגדול". היא גם הופיעה במספר קליפים, ביניהם "כל הכבוד" ו"קול הכבוד 2".

ההישגים של נועה תגר

נועה תגר זכתה להצלחה רבה בקריירה שלה. היא הוציאה כמה סינגלים וקליפים, והופיעה בכמה פסטיבלי מוזיקה בישראל. היא גם הופיעה במספר תוכניות טלוויזיה וסרטים, ביניהם "השיר שלנו" ו"השיר הגדול".

השוואה מהירה

הֶשֵׂג נועה תגר
רווקים קול הכבוד, קול הכבוד 2
סרטוני מוזיקה קול הכבוד, קול הכבוד 2
הופעות בטלוויזיה השיר שלנו, השיר הגדול

נועה תגר היא בתה של השחקנית, הזמרת ומנחת הטלוויזיה הישראלית נלי תגר. היא זמרת ורקדנית מוכשרת, וזכתה להצלחה רבה בקריירה שלה. היא הוציאה כמה סינגלים וקליפים, והופיעה בכמה פסטיבלי מוזיקה בישראל. היא גם הופיעה במספר תוכניות טלוויזיה וסרטים, ביניהם "השיר שלנו" ו"השיר הגדול". למידע נוסף על נועה תג'ר והקריירה המוזיקלית שלה, בדוק את ערוץ היוטיוב שלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן