דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה של מורן אטיאס?

איך קוראים לבתה של מורן אטיאס?

איך קוראים לבתה של מורן אטיאס?

מי זאת מורן אטיאס?

מורן אטיאס היא שחקנית, דוגמנית והומניטרית ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרת הטלוויזיה Crash and Tyrant. היא גם הופיעה בסרטים כמו גוף שלישי ושלושת הימים הבאים. אטיאס היה מעורב במטרות הומניטריות שונות, כולל קמפיין HeForShe של האו"ם וועדת ההצלה הבינלאומית.

איך קוראים לבתה של מורן אטיאס?

מורן אטיאס ובן זוגה, איש העסקים הישראלי אורן פלג, קיבלו את בתם, טוויללאית', באוקטובר 2018. טויללית' היא ממוצא אירי ומשמעותה "נסיכת העם". אטיאס הייתה פתוחה לגבי החוויה שלה כאמא, ושיתפה את המסע שלה באינסטגרם.

מגדלים את טוויללאית'

אטיאס היא אם מסורה לבתה, Tuilelaith. היא מרבה לפרסם תמונות של בתה באינסטגרם, ודיברה על החוויה שלה כאמא. בראיון למגזין "פיפל", אמרה אטיאס כי היא "לומדת להיות אמא" וש"זה מסע יפהפה". אטיאס גם נלהבת לגדל את בתה להיות אישה חזקה ועצמאית. היא דיברה על החשיבות של ללמד את בתה להיות בטוחה ולעמוד על שלה. אטיאס אמרה שהיא רוצה שבתה תהיה "אישה חזקה ועצמאית שלא מפחדת לדבר ולהילחם על מה שהיא מאמינה בו".

הקריירה של מורן אטיאס

אטיאס משחקת מאז שהייתה נערה. את הופעת הבכורה שלה בסרט היא הופיעה בסרט הישראלי משנת 2002, נישואים מאוחרים. מאז היא הופיעה במספר רב של סרטים וסדרות טלוויזיה, כולל קראש, שלושת הימים הבאים ורודן. אטיאס מעורב גם במטרות הומניטריות שונות. היא שגרירה של קמפיין HeForShe של האו"ם, הפועל לקידום שוויון מגדרי. היא גם דוברת של ועדת ההצלה הבינלאומית, הפועלת למתן סיוע לפליטים ועקורים ברחבי העולם.

הזוגיות של מורן אטיאס ואורן פלג

אטיאס ופלג מנהלים מערכת יחסים מאז 2016. בני הזוג קיבלו את פני בתם, Tuilelaith, באוקטובר 2018. אטיאס דיברה על מערכת היחסים שלה עם פלג ואמרה שהוא "בן הזוג הכי מדהים" ושהוא "כל כך תומך" שלה ושל בתם.

סיכום

מורן אטיאס היא שחקנית ידועה, דוגמנית והומניטרית. היא ובן זוגה, אורן פלג, קיבלו את פני בתם, טויללית, באוקטובר 2018. אטיאס היא אם מסורה לבתה, ונלהבת לגדל אותה להיות אישה חזקה ועצמאית. היא גם מעורבת במטרות הומניטריות שונות, כולל קמפיין HeForShe של האו"ם וועדת ההצלה הבינלאומית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן