דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה של מורן אטיאס?

איך קוראים לבתה של מורן אטיאס?

איך קוראים לבתה של מורן אטיאס?

מי זאת מורן אטיאס?

מורן אטיאס היא שחקנית, דוגמנית ומנחת טלוויזיה ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "התרסקות" ו"אדם שלישי", כמו גם תפקידיה בטלוויזיה ב"The L Word", "The OC" ו"Tyrant". היא גם הופיעה במספר רב של תוכניות טלוויזיה וסרטים ישראליים. אטיאס נולדה בחיפה, ישראל בשנת 1981 והחלה את דרכה כדוגמנית בגיל 16. מאז היא הפכה לאחד הפנים המוכרים ביותר בבידור הישראלי.

איך קוראים לבתה של מורן אטיאס?

למורן אטיאס בת אחת, בשם טובה אטיאס. טובה נולדה ב-2014 והיא בת יחידה לאטיאס ולבעלה לשעבר, אורן כהן. אטיאס וכהן היו נשואים משנת 2012 עד 2016. טובה היא חלק קבוע בעמוד האינסטגרם של אטיאס, בו היא מרבה לפרסם תמונות של בתה.

הקריירה של מורן אטיאס

לאטיאס הייתה קריירה מצליחה בתעשיית הבידור. היא הופיעה במספר רב של סרטים ותוכניות טלוויזיה, כולל "התרסקות", "אדם שלישי", "המילה L", "ה-OC" ו"צורר". היא גם הופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה ישראליות, בהן "הבועה", "הבורר" ו"האי". אטיאס שימש גם כמנחה בתוכנית הטלוויזיה הישראלית "The Voice Israel".

החיים האישיים של מורן אטיאס

אטיאס היא אם חד הורית לבתה טובה. היא גם תומכת בזכויות נשים והתבטאה נגד אלימות על רקע מגדר. היא גם פילנתרופית פעילה ותמכה בארגוני צדקה רבים, כולל הנציב העליון של האו"ם לפליטים והקרן הישראלית לסרטן ילדים.

סיכום

מורן אטיאס היא שחקנית, דוגמנית ומנחת טלוויזיה ישראלית מצליחה. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "התרסקות" ו"אדם שלישי", כמו גם תפקידיה בטלוויזיה ב"The L Word", "The OC" ו"Tyrant". היא גם אם חד הורית לבתה טובה, שנולדה בשנת 2014. אטיאס היא פעילה למען זכויות נשים ופילנתרופית פעילה, התומכת בארגוני צדקה רבים. למידע נוסף על מורן אטיאס, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן