דף הבית » איך קוראים » מי השותף של שי דורון?

מי השותף של שי דורון?

מי השותף של שי דורון?

מי השותף של שי דורון?

שי דורון הוא זמר, פזמונאי ושחקן ישראלי. הוא ידוע בעיקר בזכות הסינגל הלהיט שלו "יש לי אהבה" ותפקידו בכיכובו בסדרת הטלוויזיה הישראלית "השיר שלנו". כיום הוא בזוגיות עם השחקנית והדוגמנית הישראלית, שני אטיאס.

שני אטיאס

שני אטיאס היא שחקנית ודוגמנית ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא גם הופיעה בסרטים כמו "החוב" ו"הבועה". היא נמצאת במערכת יחסים עם שי דורון מאז 2018.

מערכת יחסים

שי דונרון ושני אטיאס נמצאים בזוגיות מאז 2018. הם נראו יחד באירועים שונים ונצפו בתל אביב. הם גם נצפו בחופשה יחד במקומות שונים ברחבי העולם.

קריירה

שי דורון הוא זמר, פזמונאי ושחקן ישראלי. הוא ידוע בעיקר בזכות הסינגל הלהיט שלו "יש לי אהבה" ותפקידו בכיכובו בסדרת הטלוויזיה הישראלית "השיר שלנו". הוא הוציא שני אלבומים, "יש לי אהבה" ו"שי דורון". שני אטיאס היא שחקנית ודוגמנית ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא גם הופיעה בסרטים כמו "החוב" ו"הבועה". היא נמצאת במערכת יחסים עם שי דורון מאז 2018.

השוואה מהירה

שי דורון שני אטיאס
זמר, כותב שירים, שחקן שחקנית, דוגמנית
סינגל להיט "יש לי אהבה" תפקידים ב"השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2"
שני אלבומים הופיע ב"החוב" וב"הבועה"
במערכת יחסים מאז 2018 במערכת יחסים מאז 2018

שי דונרון ושני אטיאס נמצאים בזוגיות מאז 2018. הם נראו יחד באירועים שונים ונצפו בתל אביב. הם גם נצפו בחופשה יחד במקומות שונים ברחבי העולם. גם שי דונרון וגם שני אטיאס מצליחים בתחומם, כששי דורון היא זמרת, כותבת שירים ושחקן ושני אטיאס היא שחקנית ודוגמנית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן