דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבעלה של יעל בר זוהר?

איך קוראים לבעלה של יעל בר זוהר?

איך קוראים לבעלה של יעל בר זוהר?

מי זו יעל בר זוהר?

יעל בר זוהר היא שחקנית, זמרת ודוגמנית ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא גם הופיעה במספר סרטים, כולל "החוב" ו"החוב 2". יעל היא גם זמרת מצליחה, שהוציאה כמה אלבומים וסינגלים.

מיהו בעלה של יעל בר זוהר?

יעל בר זוהר נשואה לשחקן, הבמאי והמפיק הישראלי, עודד לאופולד. בני הזוג ביחד מאז 2006 ויש להם שני ילדים משותפים. עודד ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסדרות הטלוויזיה "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". הוא גם ביים כמה סרטים, כולל "החוב" ו"החוב 2".

איך נפגשו יעל בר זוהר ועודד לאופולד?

יעל ועודד הכירו במהלך עבודתם על סדרת הטלוויזיה הישראלית "השיר שלנו". יעל לוהקה לתפקיד השחקנית הראשית ועודד היה במאי התוכנית. השניים פיתחו במהירות קשר חזק ובסופו של דבר החלו לצאת.

איך הזוגיות של יעל בר זוהר ועודד לאופולד?

יעל ועודד ביחד כבר למעלה מעשור ויש להם שני ילדים משותפים. בני הזוג מאוד תומכים זה בזה ולרוב מופיעים יחד באירועים ועל שטיחים אדומים. הם גם מאוד פעילים בתעשיית הבידור הישראלית ורואים אותם לעיתים קרובות משתתפים באירועים ומקדמים את הפרויקטים שלהם.

מהו השווי הנקי של יעל בר זוהר ועודד לאופולד?

ליעל ועודד היו שניהם קריירות מצליחות בתעשיית הבידור הישראלית. ליעל יש שווי מוערך של 2 מיליון דולר, בעוד שלעודד שווי נקי מוערך של 3 מיליון דולר.

סיכום

יעל בר זוהר היא שחקנית, זמרת ודוגמנית ישראלית. היא נשואה לשחקן, הבמאי והמפיק הישראלי, עודד לאופולד. בני הזוג ביחד מאז 2006 ויש להם שני ילדים משותפים. ליעל ועודד היו שניהם קריירות מצליחות בתעשיית הבידור הישראלית, כאשר ליעל יש הון מוערך של 2 מיליון דולר ולעודד שווי נקי מוערך של 3 מיליון דולר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן