דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאחיה הגדול של בר רפאלי?

איך קוראים לאחיה הגדול של בר רפאלי?

איך קוראים לאחיה הגדול של בר רפאלי?

מי האח הגדול של בר רפאלי?

בר רפאלי היא דוגמנית, מנחת טלוויזיה, שחקנית ואשת עסקים ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות עבודתה בגיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד, עבורה הייתה דוגמנית השער בשנת 2009. היא גם הופיעה בקמפיינים עבור מותגי אופנה ויופי גדולים כמו Escada, Ralph Lauren, ולוריאל. אבל מה שהרבה אנשים לא יודעים זה שלבר רפאלי יש אח גדול בשם דוד רפאלי.

הקריירה של דוד רפאלי

דוד רפאלי הוא יזם ומשקיע ישראלי. הוא המייסד והמנכ"ל של חברת ההון סיכון, רפאלי קפיטל. הוא גם המייסד והמנכ"ל של חברת ההון סיכון, רפאלי ונצ'רס. הוא השקיע במספר סטארטאפים ישראלים, כולל Wix, Waze ו-IronSource. הוא גם מייסד שותף של מאיץ הסטארט-אפים הישראלי, UpWest Labs.

הקשר של דוד רפאלי עם בר רפאלי

לדוד ובר רפאלי יש קשר הדוק. לעתים קרובות הם מופיעים יחד באירועים וברשתות החברתיות. דיוויד תומך מאוד בקריירה של אחותו ולעתים קרובות נראה כשהוא משתתף באירועים שלה ומעודד אותה. הוא גם מאוד מגונן עליה וידוע שהוא מתערב כשצריך.

השווי הנקי של דוד רפאלי

לדיוויד רפאלי שווי נקי מוערך של 200 מיליון דולר. הוא עשה את הונו באמצעות השקעות ההון סיכון שלו ויוזמות עסקיות משלו.

השוואה מהירה

שֵׁם קריירה שווי נקי
בר רפאלי דוגמנית, מנחת טלוויזיה, שחקנית, אשת עסקים 20 מיליון דולר
דוד רפאלי יזם, משקיע 200 מיליון דולר

לסיכום, אחיה הגדול של בר רפאלי הוא דוד רפאלי. הוא יזם ומשקיע ישראלי ומייסד ומנכ"ל רפאלי קפיטל ורפאלי ונצ'רס. הוא השקיע במספר סטארטאפים ישראלים והוא מייסד שותף של מאיץ הסטארטאפ הישראלי, UpWest Labs. יש לו שווי נקי מוערך של 200 מיליון דולר. הוא תומך מאוד בקריירה של אחותו ולעתים קרובות נראה כשהוא מגיע לאירועים שלה ומעודד אותה. למידע נוסף על בר רפאלי ואחיה, לחצו כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן