דף הבית » כיצד ניתן » איך להגיע לאגם לטורקנה מניירובי באופן עצמאי

איך להגיע לאגם לטורקנה מניירובי באופן עצמאי

איך להגיע לאגם לטורקנה מניירובי באופן עצמאי

סקירה של המסלול מניירובי לאגם לטורקנה

אגם Laturkana הוא יעד יפהפה הממוקם בעמק השבר של קניה, כ-250 קילומטרים מניירובי. אמנם ישנן מספר דרכים להגיע לאגם לטורקנה מניירובי, אך המסלול הישיר ביותר הוא בכביש. מאמר זה מספק מידע כיצד להגיע לאגם לטורקנה מניירובי באופן עצמאי, כולל המסלול הטוב ביותר, אפשרויות תחבורה וטיפים לנסיעה בטוחה.

המסלול הטוב ביותר מניירובי לאגם לטורקנה

הדרך הטובה ביותר מניירובי לאגם לטורקנה היא דרך כביש A104. מסלול זה הוא כ-250 קילומטרים וייקח כ-4-5 שעות להשלים. הכביש A104 עובר דרך ניירובי, נאיבשה ונאקורו לפני שהוא מגיע לאגם לטורקנה.

אפשרויות תחבורה להגיע לאגם לטורקנה מניירובי

הדרך הפופולרית ביותר להגיע לאגם לטורקנה מניירובי היא ברכב. אם אין לכם רכב משלכם, תוכלו לשכור רכב בניירובי. לחילופין, ניתן לקחת אוטובוס מניירובי ל-Naivasha ולאחר מכן לעבור ל-matatu (מיניבוס) לאגם Laturkana. זוהי אפשרות זולה יותר אך ייקח זמן רב יותר מכיוון שהכבישים אינם ישירים כל כך.

טיפים למסע בטוח לאגם לטורקנה מניירובי

כשנוסעים אל אגם לטורקנה מניירובי, חשוב לנקוט באמצעי זהירות. הקפידו לתכנן את המסלול שלכם מראש, ואם אפשר, סעו עם קבוצה. זה גם רעיון טוב ליידע מישהו על תוכניות הנסיעה שלך, ולשאת טלפון נייד למקרה חירום.

דברים לעשות באגם לטורקנה

ברגע שאתה מגיע לאגם Laturkana, יש שפע של פעילויות ליהנות. האגם אידיאלי לשחייה, דיג ושייט. תוכלו גם לחקור את האזור שמסביב, שהוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל זברות, ג'ירפות והיפופוטמים. אגם Laturkana אגם Laturkana הוא יעד יפהפה ששווה את המסע מניירובי. עם תכנון נכון ואמצעי זהירות, תוכלו ליהנות מטיול בטוח ומהנה באגם המדהים הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן