דף הבית » כיצד ניתן » איך מגיעים לבית בראל מרכסים ב-Ts

איך מגיעים לבית בראל מרכסים ב-Ts

איך מגיעים לבית בראל מרכסים ב-Ts

סקירה כללית

בית בראל היא עיירה קטנה בצפון הארץ. הוא ממוקם בחבל צפון בארץ, וידוע בנופים היפים ובאתרים ההיסטוריים שלו. Ridges in the Ts הוא כפר סמוך, ומהווה יעד פופולרי לתיירים ולמקומיים כאחד. אם אתם מחפשים לבקר בבית בראל מרכסים ב-Ts, עומדות לרשותכם מספר אפשרויות. מאמר זה יסביר כיצד להגיע מרכסים בצ’ים לבית בראל, כולל הנחיות וזמני נסיעה.

נושאים קשורים:

 

הוראות נסיעה

המסלול הישיר ביותר מרכסים בצ’ים לבית בראל הוא ברכב. משך הנסיעה כ-40 דקות, תלוי בתנועה. כדי להגיע, סעו בכביש 65 דרומה כ-20 קילומטרים. פנה שמאלה אל כביש 659, ולאחר מכן צאו ביציאה הראשונה אל כביש 658. המשיכו בכביש זה כ-10 קילומטרים, ולאחר מכן פנו ימינה אל כביש 657. עקבו בכביש זה כ-8 קילומטרים, ולאחר מכן פנו שמאלה אל כביש 656. כביש זה ייקח אתכם ישירות לבית בראל.

תחבורה ציבורית

אם אין לך גישה לרכב, ישנן מספר אפשרויות תחבורה ציבורית זמינות. המסלול הישיר ביותר הוא באוטובוס. הנסיעה אורכת כשעה וחצי, והאוטובוס יוצא מהרכסים בתחנת האוטובוסים Ts. סעו באוטובוס מספר 9 לתחנת בית בראל. אפשרות נוספת היא לקחת רכבת. הנסיעה אורכת כשעתיים, והרכבת יוצאת מהרכסים בתחנת הרכבת Ts. סעו ברכבת לתחנת רכבת בית בראל.

מוֹנִית

אם אין לך גישה לרכב או לתחבורה ציבורית, אתה יכול לקחת מונית. משך הנסיעה כ-45 דקות, והעלות היא כ-200 שקלים. ניתן למצוא מונית ברכסים בתחנת המוניות Ts.

סיכום

ההגעה מרכסים בט”ס לבית בראל היא קלה יחסית, לא משנה באיזו שיטת הובלה תבחרו. נהיגה היא המסלול הישיר ביותר, אך יש גם אפשרויות תחבורה ציבורית ומוניות זמינות. לא משנה באיזו שיטה תבחרו, אתם יכולים להיות בטוחים שתגיעו לבית בראל תוך זמן קצר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן