דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אשתו של סנטה קלאוס?

מה שמה של אשתו של סנטה קלאוס?

מה שמה של אשתו של סנטה קלאוס?

מי זאת גברת קלאוס?

גברת קלאוס היא אשתו של סנטה קלאוס, הדמות המיתולוגית שמביאה מתנות לילדים בערב חג המולד. היא מתוארת לעתים קרובות כאישה חביבה וקשישה שחיה עם סנטה בקוטב הצפוני. גברת קלאוס היא דמות פופולרית בסיפורי חג המולד, סרטים ומדיה אחרת. לעתים קרובות היא מוצגת כבת זוג אוהבת ותומכת לסנטה, שעוזרת לו בעבודתו להעביר מתנות לילדים ברחבי העולם.

היסטוריה של גברת קלאוס

מאמינים שדמותה של גברת קלאוס מקורה במאה ה-19. היא הוזכרה לראשונה בשיר "ביקור של ניקולס הקדוש" משנת 1849, שכיום ידוע יותר בשם "הלילה שלפני חג המולד". בשיר מתוארת גברת קלאוס כ"אמא שמנמנה ונעימה" שעסוקה באפיית עוגיות בזמן שסנטה מחלק מתנות. בראשית המאה ה-20 החלה גברת קלאוס להופיע ביצירות ספרות ותקשורת אחרות. היא הופיעה בסרט "תינוקות בארץ הצעצועים" משנת 1934, ובסדרת הטלוויזיה של שנות ה-60 רודולף אייל אדום האף. בשנים האחרונות, גברת קלאוס הוצגה בסרטים כמו סנטה קלאוס ושדון, ובתוכניות טלוויזיה כמו משפחת סימפסון וההורים המוזרים למדי.

תפקידה של גברת קלאוס

גברת קלאוס מתוארת לעתים קרובות כדמות אדיבה ותומכת שעוזרת לסנטה בעבודתו. לעתים קרובות מוצגת לה אופה עוגיות ופינוקים אחרים שסנטה ייהנה מהם במסע שלו, כמו גם עוזרת לו להתכונן למסעו השנתי בערב חג המולד. בסיפורים מסוימים, גברת קלאוס מוצגת גם כדמות חכמה ובעלת ידע שעוזרת לסנטה לקבל החלטות לגבי מי צריך לקבל מתנות.

הופעתה של גברת קלאוס

גברת קלאוס מתוארת בדרך כלל כאישה מבוגרת עם שיער לבן ופנים טובות. לעתים קרובות היא מוצגת לובשת שמלה אדומה ארוכה וסינר לבן. בחלק מהסיפורים היא מוצגת גם חובשת כיפה אדומה ולבן.

השוואה מהירה

מאפיין גברת קלאוס
מָקוֹר המאה ה 19
תַפְקִיד שותף תומך לסנטה
מראה חיצוני אישה מבוגרת עם שיער לבן

תרבות פופולרית

גברת קלאוס הפכה לדמות פופולרית בתרבות הפופולרית. היא הופיעה בסרטים, בתוכניות טלוויזיה, בספרים ובתקשורת אחרת. היא מתוארת לעתים קרובות כדמות אדיבה ותומכת שעוזרת לסנטה בעבודתו. בשנים האחרונות, גברת קלאוס הפכה גם לדמות פופולרית בפרסום. היא הוצגה בפרסומות למוצרים כמו קוקה קולה וכרטיסי Hallmark. היא גם הופיעה במשחקי וידאו כגון Mario Kart 8 ו-Super Mario Maker 2.

סיכום

גברת קלאוס היא דמות פופולרית בסיפורי חג המולד, סרטים ומדיה אחרת. לעתים קרובות היא מוצגת כדמות אדיבה ותומכת שעוזרת לסנטה בעבודתו להעביר מתנות לילדים ברחבי העולם. גברת קלאוס הפכה לדמות פופולרית בתרבות הפופולרית, כשהיא מופיעה בסרטים, בתוכניות טלוויזיה, בספרים ובאמצעי תקשורת אחרים. היא גם הפכה לדמות פופולרית בפרסום, והופיעה בפרסומות למוצרים כמו קוקה קולה וכרטיסי Hallmark. למידע נוסף על גברת קלאוס, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן