דף הבית » איך קוראים » איך אומרים אותיות באנגלית?

איך אומרים אותיות באנגלית?

איך אומרים אותיות באנגלית?

תנועות

תנועות הן האותיות A, E, I, O, U ולפעמים Y. באנגלית, לתנועות יש צליל ארוך וקצר. הצליל הארוך של תנועה זהה בדרך כלל לשמו. לדוגמה, הצליל הארוך של A הוא /eɪ/, כמו במילה “עוגה”. הצליל הקצר של תנועה זהה בדרך כלל לצליל האות במילה “חתול”. לדוגמה, הצליל הקצר של A הוא /æ/, כמו במילה “חתול”.

נושאים קשורים:

 

כללי הגיית תנועות

ישנם כמה כללים שיכולים לעזור לך לדעת איך לבטא תנועות. לדוגמה, כאשר שני תנועות יחדיו, לראשון יש צליל ארוך ולשני צליל קצר. לדוגמה, במילה “סירה”, לתנועת הקול הראשונה יש צליל ארוך /oʊ/ ולנובע השני יש צליל קצר /æ/.

טיפים להגיית תנועות

כאשר אתה לומד כיצד לבטא תנועות, זה יכול להיות מועיל לתרגל אמירת המילים בקול רם. אתה יכול גם להתאמן באמירת המילים עם חבר או מורה. זה יכול לעזור לך לשמוע כיצד מבטאים את התנועות וללמוד את ההגייה הנכונה.

עיצורים

עיצורים הם האותיות B, C, D, F, G, H, J, K, L, M, N, P, Q, R, S, T, V, W, X, Y, ו-Z. באנגלית, לעיצורים יש צליל קשה ורך. הצליל הקשה של עיצור זהה בדרך כלל לשמו. לדוגמה, הצליל הקשה של B הוא /b/, כמו במילה “ספר”. הצליל הרך של עיצור זהה בדרך כלל לצליל האות במילה “עיר”. לדוגמה, הצליל הרך של B הוא /v/, כמו במילה “עיר”.

כללי הגיית עיצורים

יש כמה כללים שיכולים לעזור לך לדעת איך לבטא עיצורים. לדוגמה, כאשר שני עיצורים נמצאים יחד, לראשון יש בדרך כלל צליל קשה ולשני יש צליל רך. לדוגמה, במילה “כנסייה”, לעיצור הראשון יש צליל קשה /tʃ/ ולעיצור השני יש צליל רך /ər/.

טיפים להגיית עיצורים

כאשר אתה לומד כיצד לבטא עיצורים, זה יכול להיות מועיל לתרגל אמירת המילים בקול רם. אתה יכול גם להתאמן באמירת המילים עם חבר או מורה. זה יכול לעזור לך לשמוע כיצד מבטאים את העיצורים וללמוד את ההגייה הנכונה.

ללמוד איך לבטא אותיות באנגלית יכול להיות מאתגר, אבל עם תרגול וטיפים נכונים, אתה יכול להיות דובר ברמת שפת אם. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן