דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לי ברוסית?

איך קוראים לי ברוסית?

איך קוראים לי ברוסית?

מה השם שלי ברוסית?

איך לבטא את שמך ברוסית

אם אתה רוצה לדעת מה השם שלך ברוסית, הצעד הראשון הוא לגלות איך מבטאים אותו נכון. השפה הרוסית משתמשת באלפבית הקירילי, שנראה שונה למדי מהאלפבית הלטיני המשמש באנגלית. כדי לעזור לך להבין כיצד לבטא את שמך ברוסית, הכנו טבלה עם האלפבית הקירילי והתרגום האנגלי המתאים לו.

נושאים קשורים:

 

קירילי אנגלית
А א
Б ב
В V
Г G
Д ד
Е אתם
Ё יו
Ж Zh
З ז
И אני
Й י
К ק
Л ל
М M
Н נ
О O
П פ
Р ר
С ס
Т ט
У U
Ф ו
Х ח’
Ц טס
Ч Ch
Ш ש
Щ שצ’
Ъ שלט קשיח
Ы י
Ь שלט רך
Э ה
Ю אתה
Я כן

מה השם שלי ברוסית?

עכשיו שאתה יודע איך לבטא את שמך ברוסית, אתה יכול בקלות לגלות מה זה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחפש את האותיות הקיריליות שמתאימות לאותיות בשמך בטבלה למעלה. לדוגמה, אם שמך הוא ג’ון, תחפש את האותיות Й, О, Н ו- Н בטבלה כדי לגלות שהשם שלך ברוסית הוא Йонн.

איך לכתוב את שמך ברוסית

אם אתה רוצה לכתוב את שמך ברוסית, תצטרך לדעת את האלפבית הקירילי. הדרך הקלה ביותר ללמוד את האלפבית הקירילי היא להשתמש בטבלה שלמעלה. לאחר שלמדת את האלפבית, תוכל לכתוב את שמך בקלות ברוסית. כדי לכתוב את שמך ברוסית, תצטרך להשתמש באותיות קיריליות המתאימות לאותיות בשמך. לדוגמה, אם שמך הוא ג’ון, תשתמש באותיות הקיריליות Й, О, Н ו-Н כדי לכתוב את שמך ברוסית כ-Йонн. לאחר שכתבת את שמך ברוסית, תוכל להראות אותו לדובר רוסית שפת אם כדי לוודא שאייתת אותו נכון. לדעת מה שמך ברוסית יכולה להיות דרך מצוינת להראות את הכבוד שלך לשפה ולתרבות. זה יכול להיות גם התחלה נהדרת לשיחה כשאתה פוגש דובר רוסית שפת אם

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן