דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לעשות בדיקת קורונה?

מתי כדאי לעשות בדיקת קורונה?

מתי כדאי לעשות בדיקת קורונה?

מה זה מבחן קורונה?

מה בדיקת קורונה אומרת לך?

מתי כדאי להיבדק לקורונה?

מתי אסור להיבדק לקורונה?

מה קורה אחרי שנבדקים לקורונה?

מהם הסיכונים להיבדק לקורונה?

סיכום

בדיקת קורונה היא סוג של בדיקה רפואית המשמשת לאיתור נוכחות נגיף הקורונה החדש (COVID-19). הבדיקה כוללת נטילת דגימת ריר מהאף או הגרון ובדיקת נוכחות הנגיף. ניתן לבצע את הבדיקה במשרד רופא, בבית חולים או במרכז בדיקות.

בדיקת קורונה יכולה לומר לך אם יש לך את נגיף הקורונה החדש או לא. חשוב לציין שתוצאת בדיקה שלילית אינה אומרת בהכרח שאינך נגוע. אפשר לקבל תוצאה שלילית שגויה, כלומר הבדיקה לא איתרה את הנגיף למרות שנדבקת.

מומלץ להיבדק לקורונה אם היית בקשר הדוק עם מישהו שנבדק חיובי לנגיף, אם חווית תסמינים של וירוס קורונה, או אם נסעת לאזור עם שיעור גבוה של חולי קורונה . כמו כן, מומלץ להיבדק אם אתה עובד במסגרת שירותי בריאות או מטפל במישהו שנבדק חיובי לנגיף.

אסור להיבדק לנגיף הקורונה אם אין לך תסמינים כלשהם, לא היית בקשר הדוק עם מישהו שנבדק חיובי לנגיף, או לא נסע לאזור עם שיעור גבוה של חולי קורונה.

לאחר שתיבדקו לקורונה, תקבלו הנחיות כיצד לטפל בעצמכם בזמן שאתם מחכים לתוצאות הבדיקה. חשוב לעקוב אחר הוראות אלו ולתרגל התרחקות חברתית והיגיינה טובה כדי להגן על עצמך ועל אחרים.

בדיקה לקורונה טומנת בחובה כמה סיכונים. אלה כוללים את הסיכון לזיהום מהבדיקה עצמה, הסיכון לתוצאות חיוביות שגויות או שליליות שגויות, והסיכון לסטיגמה או אפליה אם התוצאות שלך חיוביות. חשוב לשקול סיכונים אלו לפני שמחליטים להיבדק.

לסיכום, חשוב לדעת מתי להיבדק לקורונה ומתי לא. אם היית בקשר הדוק עם מישהו שנבדק חיובי לנגיף, חווית תסמינים של נגיף הקורונה, או נסעתם לאזור עם שיעור גבוה של חולי קורונה, מומלץ להיבדק. עם זאת, אם אין לך תסמינים כלשהם, לא היית בקשר הדוק עם מישהו שנבדק חיובי לנגיף, או לא נסעתם לאזור עם שיעור גבוה של חולי קורונה, לא מומלץ להיבדק. חשוב לשקול את הסיכונים לפני שמחליטים להיבדק לקורונה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן