דף הבית » מתי כדאי » מתי הזמן הטוב ביותר לעשות מבחן קורונה?

מתי הזמן הטוב ביותר לעשות מבחן קורונה?

מתי הזמן הטוב ביותר לעשות מבחן קורונה?

מה זה מבחן קורונה?

מה המטרה של מבחן קורונה?

בדיקת קורונה היא סוג של בדיקת אבחון המשמשת לאיתור נוכחות הנגיף הגורם ל-COVID-19. הבדיקה משמשת לזיהוי אנשים שנדבקו באופן פעיל בנגיף, כמו גם כאלה שאולי נחשפו אליו. הבדיקה משמשת גם למעקב אחר התפשטות הנגיף בקהילה.

מתי הזמן הטוב ביותר לעשות מבחן קורונה?

מתי עלי להיבדק ל-COVID-19?

הזמן הטוב ביותר להיבדק ל-COVID-19 הוא כאשר יש לך תסמינים או אם נחשפת למישהו שנבדק חיובי לנגיף. אם נחשפת למישהו שנבדק חיובי לנגיף, חשוב להיבדק בהקדם האפשרי. זה יעזור למנוע את התפשטות הנגיף לאנשים אחרים.

אילו תסמינים צריכים לגרום לי להיבדק?

אם יש לך אחד מהתסמינים הבאים, חשוב להיבדק ל-COVID-19: חום, צמרמורות, שיעול, קוצר נשימה, עייפות, כאבי שרירים או גוף, כאבי ראש, אובדן טעם או ריח, כאב גרון, גודש או נזלת, בחילות או הקאות ושלשולים.

היכן ניתן להיבדק?

אתה יכול להיבדק ל-COVID-19 במגוון מיקומים, כולל משרד הרופא שלך, בית חולים או אתר בדיקות. חשוב להתקשר מראש ולקבוע תור לפני כניסה לאתר בדיקה כלשהו. זה יעזור להבטיח שתקבל את הבדיקה הדרושה לך בזמן.

האם יש בדיקות אחרות זמינות?

בנוסף למבחן הקורונה, ישנם סוגים נוספים של בדיקות זמינות שיכולות לסייע באבחון COVID-19. אלו כוללות בדיקות אנטיגן, שמגלות חלבונים מהנגיף, ובדיקות נוגדנים, שמגלות נוגדנים שנוצרו על ידי הגוף בתגובה לנגיף. שתי הבדיקות הללו יכולות לשמש כדי לסייע באבחון זיהום פעיל או כדי לקבוע אם מישהו נחשף לנגיף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן