דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לנסוע לסינגפור?

מתי כדאי לנסוע לסינגפור?

מתי כדאי לנסוע לסינגפור?

מה לשקול לפני תכנון הטיול

מזג אוויר

בסינגפור יש אקלים טרופי, עם טמפרטורות הנעות בין 24-34 מעלות צלזיוס (75-93 מעלות פרנהייט) כל השנה. העיר חווה שתי עונות מונסון, כאשר הגשמים הכבדים ביותר מתרחשים בין נובמבר לינואר. הזמן הטוב ביותר לבקר בסינגפור הוא בין פברואר לאפריל, כאשר מזג האוויר יבש ושטוף שמש.

אירועים

סינגפור מארחת מגוון אירועים לאורך השנה, מפסטיבלי מוזיקה ועד ירידי אוכל. הגרנד פרי של סינגפור מתקיים בספטמבר, ופסטיבל האוכל של סינגפור מתקיים ביולי. עיין בלוח האירועים של העיר כדי לראות מה קורה במהלך ביקורך.

דִיוּר

הלינה בסינגפור יכולה להיות יקרה, ולכן עדיף להזמין מקום מראש. המחירים נוטים להיות גבוהים יותר בעונת השיא (דצמבר-ינואר ויוני-אוגוסט). לאפשרויות ידידותיות לתקציב, שקול ללון באחד מההוסטלים או בתי הארחה הרבים של העיר.

הוֹבָלָה

לסינגפור יש מערכת תחבורה ציבורית נרחבת, עם אוטובוסים, רכבות ומוניות זמינות. בעיר יש גם שדה תעופה יעיל, מה שמקל על ההתמצאות. עבור מבקרים שרוצים לחקור את העיר ברגל, סינגפור היא מקום מצוין לעשות זאת, מכיוון שהיא ידידותית להולכי רגל להפליא.

תַרְבּוּת

סינגפור היא כור היתוך של תרבויות, עם אוכלוסיה מגוונת המורכבת מאנשים סינים, מלאים, הודים ואירופים. העיר ידועה בחיי הלילה התוססים שלה, האוכל הטעים והארכיטקטורה המדהימה שלה. בעת ביקור בסינגפור, הקפד להקדיש את הזמן כדי לחקור את האטרקציות התרבותיות הרבות של העיר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן