דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לטייל בווייטנאם?

מתי כדאי לטייל בווייטנאם?

מתי כדאי לטייל בווייטנאם?

סקירה כללית של וייטנאם

גיאוגרפיה ואקלים

וייטנאם היא מדינה בדרום מזרח אסיה השוכנת בחוף המזרחי של חצי האי הודו. היא גובלת בסין בצפון, בלאוס ובקמבודיה במערב, ובים סין הדרומי במזרח. בווייטנאם יש אקלים מונסון טרופי, עם עונות רטובות ויבשות ברורות. האקלים הוא בדרך כלל חם ולח, עם טמפרטורות הנעות בין 21 ל-35 מעלות צלזיוס (70 עד 95 מעלות פרנהייט).

נושאים קשורים:

 

תרבות והיסטוריה

וייטנאם היא מדינה עם היסטוריה ארוכה ועשירה. התרבות שלה מושפעת מאוד מההיסטוריה שלה ומהגיאוגרפיה שלה. זוהי מדינה עם תחושה חזקה של זהות לאומית וגאווה. וייטנאם ידועה גם במטבח התוסס והמגוון שלה, שהוא שילוב של השפעות סיניות, צרפתיות ומקומיות.

מתי הזמן הטוב ביותר לבקר בוייטנאם?

אביב (מרץ עד מאי)

האביב הוא הזמן הטוב ביותר לבקר בוייטנאם. מזג האוויר חם ונעים, עם טמפרטורות הנעות בין 21 ל-28 מעלות צלזיוס (70 עד 82 מעלות פרנהייט). הימים בדרך כלל שטופי שמש והלחות נמוכה. זהו זמן מצוין לחקור את הארץ, מכיוון שהימים ארוכים ומזג האוויר מושלם לטיולים.

קיץ (יוני עד אוגוסט)

הקיץ הוא התקופה העמוסה ביותר בשנה בווייטנאם. הטמפרטורות יכולות להגיע עד 35 מעלות צלזיוס (95 מעלות פרנהייט) והלחות גבוהה. זו עונת התיירות שיא, אז צפו להמון רב ולמחירים גבוהים יותר. אם אתם מחפשים חוויה רגועה יותר, עדיף להימנע בתקופה זו של השנה.

סתיו (ספטמבר עד נובמבר)

הסתיו הוא זמן מצוין לבקר בוייטנאם. מזג האוויר מתון ונעים, עם טמפרטורות הנעות בין 21 ל-28 מעלות צלזיוס (70 עד 82 מעלות פרנהייט). הימים בדרך כלל שטופי שמש והלחות נמוכה. זהו זמן מצוין לחקור את הארץ, מכיוון שהימים עדיין ארוכים ומזג האוויר מושלם לטיולים.

חורף (דצמבר עד פברואר)

החורף הוא הזמן הפחות פופולרי לבקר בוייטנאם. הטמפרטורות יכולות לרדת עד ל-10 מעלות צלזיוס (50 מעלות פרנהייט) והימים קצרים יותר. זה מחוץ לעונה, אז צפו לפחות תיירים ומחירים נמוכים יותר. עם זאת, אם אתם מחפשים חוויה רגועה יותר, עדיף להימנע בתקופה זו של השנה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן