דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לבקר בבורגס?

מתי כדאי לבקר בבורגס?

מתי כדאי לבקר בבורגס?

מתי כדאי לבקר בבורגס?

בורגס היא העיר השנייה בגודלה בבולגריה ומהווה יעד פופולרי לתיירים. לעיר אקלים ים תיכוני, כלומר יש בה קיץ חם ויבש וחורף מתון ורטוב. הזמן הטוב ביותר לבקר בבורגס הוא בחודשי הקיץ, כאשר מזג האוויר חם ושטוף שמש. עם זאת, יש תקופות אחרות בשנה שבהן ניתן ליהנות מהעיר.

אביב בבורגס

האביב הוא זמן מצוין לבקר בבורגס. מזג האוויר נוח והימים ארוכים יותר. העיר בשיא פריחתה, בפארקים ובגנים פורחים פרחים ועצים. זהו זמן מצוין לחקור את העיר וליהנות מהאטרקציות החיצוניות שלה.

קיץ בבורגס

הקיץ הוא הזמן הטוב ביותר לבקר בבורגס. מזג האוויר חם ושטוף שמש, והימים ארוכים. זה הזמן המושלם ליהנות מהחופים, הפארקים והאטרקציות החיצוניות של העיר. העיר מלאה גם בפסטיבלים ואירועים בחודשי הקיץ.

סתיו בבורגס

הסתיו הוא זמן מצוין לבקר בבורגס. מזג האוויר נוח והימים קצרים יותר. זהו זמן מצוין לחקור את הפארקים והאטרקציות החיצוניות של העיר. העיר מלאה גם בפסטיבלים ואירועים בחודשי הסתיו.

חורף בבורגס

החורף הוא זמן מצוין לבקר בבורגס. מזג האוויר נוח והימים קצרים יותר. זהו זמן מצוין לחקור את הפארקים והאטרקציות החיצוניות של העיר. העיר מלאה בפסטיבלים ואירועים גם בחודשי החורף.

מזג אוויר בבורגס לפי חודש

חוֹדֶשׁ טמפרטורה ממוצעת (C) כמות גשם ממוצעת (מ"מ)
יָנוּאָר 4 מעלות צלזיוס 50 מ"מ
פברואר 5 מעלות צלזיוס 50 מ"מ
מרץ 8 מעלות צלזיוס 60 מ"מ
אַפּרִיל 13 מעלות צלזיוס 60 מ"מ
מאי 18 מעלות צלזיוס 50 מ"מ
יוני 22 מעלות צלזיוס 50 מ"מ
יולי 24 מעלות צלזיוס 30 מ"מ
אוגוסט 24 מעלות צלזיוס 30 מ"מ
סֶפּטֶמבֶּר 20 מעלות צלזיוס 50 מ"מ
אוֹקְטוֹבֶּר 15 מעלות צלזיוס 60 מ"מ
נוֹבֶמבֶּר 9 מעלות צלזיוס 60 מ"מ
דֵצֶמבֶּר 5 מעלות צלזיוס 50 מ"מ

כפי שאתה יכול לראות, הזמן הטוב ביותר לבקר בבורגס הוא בחודשי הקיץ. לעיר אקלים ים תיכוני, כלומר יש בה קיץ חם ויבש וחורף מתון ורטוב. עם זאת, יש תקופות אחרות בשנה שבהן ניתן ליהנות מהעיר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן