דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לנסוע ללאוס?

מתי כדאי לנסוע ללאוס?

מתי כדאי לנסוע ללאוס?

מהו הזמן הטוב ביותר לבקר בלאוס?

שיקולי מזג אוויר

לאוס היא מדינה טרופית, עם טמפרטורות הנעות בסביבות 25 מעלות צלזיוס (77 מעלות צלזיוס) בחודשים הקרירים לסביבות 35 מעלות צלזיוס (95 מעלות פרנהייט) בחודשים החמים יותר. הזמן הטוב ביותר לבקר בלאוס הוא במהלך החודשים הקרירים יותר של נובמבר עד פברואר כאשר הטמפרטורות נסבלות יותר. במהלך תקופה זו, מזג האוויר בדרך כלל יבש ושטוף שמש, מה שהופך אותו לזמן אידיאלי לפעילויות בחוץ.

פסטיבלים ואירועים

בלאוס יש מספר פסטיבלים ואירועים המתקיימים במהלך השנה. הפופולרי ביותר הוא פסטיבל That Luang, הנערך בווינטיאן בנובמבר. זהו זמן מצוין לבקר בלאוס מכיוון שהחגיגות תוססות והאווירה חשמלית. פסטיבלים ואירועים אחרים כוללים את Boun Khao Padap Din בינואר, את Boun Pi Mai באפריל, ואת Boun Ok Phansa באוקטובר.

עונות גבוהות ושפלות

עונת השיא בלאוס היא מנובמבר עד פברואר, כאשר מזג האוויר קריר יותר והפסטיבלים בעיצומם. במהלך תקופה זו, הלינה והטיסות נוטות להיות יקרות יותר. עונת השפל היא ממרץ עד אוקטובר, כאשר הטמפרטורות גבוהות יותר והפסטיבלים פחותים. זה הזמן הטוב ביותר לבקר בלאוס אם אתם מחפשים מציאה.

סיכום

לאוס היא מדינה יפהפייה עם שפע של אטרקציות ופעילויות לחקור. הזמן הטוב ביותר לבקר בלאוס הוא במהלך החודשים הקרירים יותר של נובמבר עד פברואר כאשר הטמפרטורות נסבלות יותר. במהלך תקופה זו, מזג האוויר בדרך כלל יבש ושטוף שמש, מה שהופך אותו לזמן אידיאלי לפעילויות בחוץ. לחלופין, אם אתם מחפשים מציאה, עונת השפל ממרץ עד אוקטובר היא הזמן הטוב ביותר לבקר בלאוס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן