דף הבית » כיצד ניתן » איך מגיעים לליברפול | מדריך טיולים

איך מגיעים לליברפול | מדריך טיולים

איך מגיעים לליברפול | מדריך טיולים

הגעה לליברפול

ליברפול היא עיר תוססת בצפון מערב אנגליה, הידועה בהיסטוריה העשירה ובתרבותה. בין אם אתם מבקרים לכמה ימים או מתכננים שהות ארוכה יותר, ההגעה לליברפול היא קלה.

נושאים קשורים:

 

במכונית

נסיעה לליברפול היא אופציה מצוינת אם אתה מגיע מצפון או מדרום אנגליה. העיר נגישה בקלות ברכב מהכביש המהיר M6. יש שפע של חניונים זמינים במרכז העיר, ותוכלו גם למצוא חניה חינם בחלק מאזורי המגורים.

ברכבת

לליברפול יש קישורי רכבת מצוינים, עם שירותים סדירים מערים מרכזיות ברחבי בריטניה. העיר מוגשת על ידי שתי תחנות רכבת מרכזיות: ליברפול ליים סטריט וליברפול סנטרל. שתי התחנות ממוקמות במרכז העיר, ומציעות גישה נוחה לשאר חלקי העיר.

במטוס

נמל התעופה ג’ון לנון ליברפול הוא שדה התעופה הקרוב ביותר לעיר, הממוקם במרחק של 8 קילומטרים בלבד משם. שדה התעופה מציע טיסות סדירות לערים מרכזיות בבריטניה ובאירופה. משדה התעופה תוכלו לקחת מונית או אוטובוס למרכז העיר.

להתמצא בליברפול

לאחר שהגעתם לליברפול, קל להתנייד בעיר. לעיר רשת תחבורה ציבורית נרחבת, הכוללת אוטובוסים, רכבות ומעבורות. אתה יכול גם לשכור אופניים או לקחת מונית כדי להתנייד בעיר.

ליברפול היא עיר נהדרת לחקור, עם שפע של אטרקציות לבקר. מרציף אלברט האייקוני ועד חיי הלילה התוססים, יש משהו לכולם. למידע נוסף על העיר, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן