דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לטוס למאוריציוס?

מתי כדאי לטוס למאוריציוס?

מתי כדאי לטוס למאוריציוס?

מתי הזמן הטוב ביותר לטוס למאוריציוס?

חודשי קיץ

הזמן הטוב ביותר לטוס למאוריציוס הוא בחודשי הקיץ, מנובמבר עד אפריל. זה כאשר מזג האוויר במיטבו, עם טמפרטורות הנעות בין 25 ל-30 מעלות צלזיוס. זה גם הרגע שבו האי שוקק ביותר, עם מגוון פעילויות ואטרקציות להנות.

חודשי חורף

חודשי החורף, ממאי עד אוקטובר, הם זמן טוב לטוס למאוריציוס אם אתם מחפשים חופשה שקטה ורגועה יותר. מזג האוויר קריר יותר בתקופה זו, הטמפרטורות נעות בין 18 ל-25 מעלות צלזיוס. זהו גם זמן מצוין לחקור את האטרקציות והפעילויות הרבות של האי, מכיוון שיש פחות קהל.

איך מזג האוויר במאוריציוס?

קַיִץ

חודשי הקיץ במאוריציוס חמים ולחים, הטמפרטורות נעות בין 25 ל-30 מעלות צלזיוס. זוהי גם העונה הגשומה, עם ממטרים המתרחשים ברוב הימים. עם זאת, הגשם הוא בדרך כלל קצר מועד ומזג האוויר נשאר חם ושטוף שמש.

חוֹרֶף

חודשי החורף במאוריציוס קרירים יותר, הטמפרטורות נעות בין 18 ל-25 מעלות צלזיוס. זו גם העונה היבשה, עם פחות גשם ויותר ימי שמש. זהו זמן מצוין לחקור את האטרקציות של האי, מכיוון שיש פחות קהל.

אילו פעילויות אפשר לעשות במאוריציוס?

חופים

מאוריציוס היא ביתם של כמה מהחופים היפים בעולם, עם חול לבן ומים צלולים. הירגעו על החוף, צאו לשחייה או לשנורקלינג, או נסו את כוחכם בכמה מספורט המים הזמינים.

טיול רגלי

חקור את היערות וההרים השופעים של האי על ידי טיול רגלי. יש מגוון מסלולים לבחירה, החל מקל ועד מאתגר. תוכלו גם לחקור את המפלים והנהרות הרבים של האי לאורך הדרך.

צפייה בחיות בר

מאוריציוס היא ביתם של מגוון חיות בר, כולל מינים נדירים של ציפורים, זוחלים ויונקים. צא לסיור מודרך כדי לזהות כמה מבעלי החיים הייחודיים של האי, או צאו לספארי כדי לחקור את בתי הגידול המגוונים של האי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן