דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לבקר במאוריציוס?

מתי כדאי לבקר במאוריציוס?

מתי כדאי לבקר במאוריציוס?

מה זה מאוריציוס?

מאוריציוס היא מדינת אי השוכנת באוקיינוס ההודי מול החוף הדרום מזרחי של אפריקה. הוא ידוע בחופים היפים שלו, הלגונות והשוניות. האי הוא יעד תיירותי פופולרי, המציע מגוון פעילויות ואטרקציות למבקרים.

מהו הזמן הטוב ביותר לביקור במאוריציוס?

הזמן הטוב ביותר לבקר במאוריציוס הוא בין מאי לדצמבר. בתקופה זו מזג האוויר חם ושטוף שמש והים רגוע. הטמפרטורות נעות בין 25-30 מעלות צלזיוס (77-86 מעלות צלזיוס), מה שהופך אותו לזמן אידיאלי לשחייה, שנורקלינג ופעילויות אחרות בחוץ.

קיץ (דצמבר עד אפריל)

הקיץ במאוריציוס חם ולח, עם טמפרטורות שמגיעות עד 35 מעלות צלזיוס (95 מעלות פרנהייט). זו התקופה העמוסה ביותר בשנה עבור תיירים, אז צפו להמונים ולמחירים גבוהים יותר. זו גם העונה הגשומה, אז היו מוכנים לממטרים מדי פעם.

חורף (מאי עד נובמבר)

החורף במאוריציוס קריר ויבש יותר, עם טמפרטורות הנעות בין 25-30 מעלות צלזיוס (77-86 מעלות פרנהייט). זהו הזמן הטוב ביותר לבקר באי מכיוון שמזג האוויר נעים והים רגוע. המחירים נמוכים גם בתקופה זו, מה שהופך אותו לתקופה מצוינת עבור מטיילים בתקציב נמוך.

למה לצפות בעת ביקור במאוריציוס

בעת ביקור במאוריציוס, תוכלו לצפות למצוא מגוון פעילויות ואטרקציות. מחופים ולגונות יפים ועד לאתרים היסטוריים ואטרקציות תרבותיות, יש משהו לכל אחד. תוכלו גם ליהנות ממגוון ספורט מים, כגון שנורקלינג, צלילה ודיג. יש גם שפע של מסעדות, ברים ומקומות חיי לילה שאפשר לחקור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן