דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי להכניס אוכל למקפיא?

מתי כדאי להכניס אוכל למקפיא?

מתי כדאי להכניס אוכל למקפיא?

מה אפשר להקפיא?

פירות וירקות

ניתן להקפיא פירות וירקות לאחסון לטווח ארוך. ניתן להקפיא את רוב הפירות והירקות גולמיים, אך חלקם עשויים לדרוש הלבנה תחילה. הלבנה היא תהליך של הרתחה מהירה של המזון לפני הקפאתו. זה עוזר לשמר את הטעם, המרקם והצבע של האוכל.

בשרים ודגים

ניתן גם להקפיא בשרים ודגים לאחסון לטווח ארוך. חשוב לעטוף את המזון היטב באריזה אטומה לפני ההקפאה. זה יעזור למנוע צריבה במקפיא ולשמור על טריות המזון למשך זמן רב יותר.

מוצרי חלב

ניתן גם להקפיא מוצרי חלב לאחסון לטווח ארוך. ניתן להקפיא חלב ושמנת במיכלים המקוריים שלהם, אך יש להעביר גבינה ויוגורט לכלים אטומים לפני ההקפאה. זה יעזור למנוע צריבה במקפיא ולשמור על טריות המזון למשך זמן רב יותר.

מאכלים מבושלים

ניתן גם להקפיא מזון מבושל לאחסון לטווח ארוך. חשוב לקרר את המזון לפני הקפאתו. זה יעזור למנוע מהמזון להתקלקל. חשוב גם לעטוף את המזון היטב באריזה אטומה לפני ההקפאה. זה יעזור למנוע צריבה במקפיא ולשמור על טריות המזון למשך זמן רב יותר.

מתי כדאי להכניס אוכל למקפיא?

מאכלים טריים

מזון טרי יש להכניס למקפיא בהקדם האפשרי לאחר הרכישה. זה יעזור לשמר את הטעם, המרקם והצבע של האוכל. חשוב גם לעטוף את המזון היטב באריזה אטומה לפני ההקפאה. זה יעזור למנוע צריבה במקפיא ולשמור על טריות המזון למשך זמן רב יותר.

שאריות

שאריות יש להכניס למקפיא בהקדם האפשרי לאחר הבישול. זה יעזור לשמר את הטעם, המרקם והצבע של האוכל. חשוב גם לעטוף את המזון היטב באריזה אטומה לפני ההקפאה. זה יעזור למנוע צריבה במקפיא ולשמור על טריות המזון למשך זמן רב יותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן