דף הבית » איך קוראים » מי האבא של עומר חזן?

מי האבא של עומר חזן?

מי האבא של עומר חזן?

מי האבא של עומר חזן?

עומר חזן הוא דמות בולטת בנוף הפוליטי הישראלי. הוא בנו של ראש ממשלת ישראל לשעבר, אהוד ברק. אבל מי זה אבא של עומר חזן?

חייו המוקדמים של אהוד ברק

אהוד ברק נולד בשנת 1942 בקיבוץ משמר האשרון, במה שהיה אז המנדט הבריטי של פלסטין. הוא היה הצעיר מבין שלושה ילדים שנולדו ליעקב וצילה ברק. His father was a Polish-born Jew who had immigrated to Palestine in the early 1930s.Barak grew up in a kibbutz, where he was educated in the socialist-Zionist ideology of the time. הוא הצטרף לצבא ההגנה הישראלי (צה"ל) ב-1959 והתקדם במהירות. בסופו של דבר הפך לרמטכ"ל צה"ל ב-1991.

הקריירה הפוליטית של אהוד ברק

בשנת 1995 נבחר ברק לראש ממשלת ישראל. הוא כיהן בתפקיד זה עד שנת 2001. במהלך כהונתו יוחס לזכותו להביא לידי הסכמי אוסלו, שביקשו להביא לשלום בין ישראל לפלסטינים. ברק גם פיקח על נסיגת הכוחות הישראליים מלבנון בשנת 2000. במשא ומתן שהוביל להסכמי קמפ דיוויד בשנת 2000.

חייו האישיים של אהוד ברק

ברק התחתן עם נאוה ענבר בשנת 1967. לזוג נולדו שלושה ילדים: אהוד הבן, טליה ועומר. עומר חזן הוא הצעיר מבין שלושת הילדים. הוא יליד 1975 וכיום חבר כנסת ישראל. הוא חבר במפלגת השמאל מרצ ותומך קולני בצדק חברתי וזכויות אדם.

סיכום

עומר חזן הוא בנו של אהוד ברק, ראש ממשלת ישראל לשעבר. ברק נולד בשנת 1942 בקיבוץ משמר השרון ועלה לגדולה בצבא ההגנה לישראל לפני שנבחר לראשות הממשלה בשנת 1995. הוא מיוחס להבאת הסכמי אוסלו והסכמי קמפ דיוויד וכן פיקח על נסיגת כוחות ישראל מלבנון. הוא נשוי לנאווה ענבר ואב לשלושה ילדים, ביניהם עומר חזן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן