דף הבית » איך קוראים » מיהי אשתו של יובל סמו?

מיהי אשתו של יובל סמו?

מיהי אשתו של יובל סמו?

מי זה יובל סמו?

יובל סמו הוא שחקן, במאי ומפיק ישראלי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "החוב" ו"הבועה". הוא גם הופיע בתוכניות טלוויזיה כמו "קול ישראל" ו"קול העם". הוא נשוי לשחקנית והזמרת נועה תשבי.

מי זאת נועה תשבי?

נועה תשבי היא שחקנית, זמרת ומפיקה ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "החוב" ו"הבועה". היא גם הופיעה בתוכניות טלוויזיה כמו "קול ישראל" ו"קול העם". היא נשואה לשחקן והבמאי יובל סמו. נועה תשבי היא אמנית רב-כישרונות. היא הוציאה כמה אלבומים, ביניהם אלבום הבכורה שלה "קול העם" בשנת 2004. היא גם שיחקה במספר סרטים, ביניהם "החוב" ו"הבועה". היא גם מפיקה, לאחר שהפיקה את הסרטים "החוב" ו"הבועה". נועה תשבי היא חסידה של צדק חברתי וזכויות אדם. היא הייתה מעורבת במספר קמפיינים, ביניהם קמפיין "עזה חופשית" וקמפיין "עצור את החומה". היא גם חברה במועצת המנהלים של הארגון הלא ממשלתי הישראלי-פלסטיני "שוברים שתיקה".

הזוגיות של נועה תשבי ויובל סמו

נועה תשבי ויובל סמו נשואים משנת 2008. יש להם שני ילדים משותפים, בת ובן. בני הזוג פעילים מאוד בתעשיית הבידור הישראלית והיו מעורבים בכמה פרויקטים יחד, ביניהם הסרטים "החוב" ו"הבועה".

היצירה הפילנתרופית של נועה תשבי ויובל סמו

נועה תשבי ויובל סמו פעילים שניהם בעשייה פילנתרופית. הם היו מעורבים בכמה קמפיינים, ביניהם קמפיין "עזה חופשית" וקמפיין "עצור את החומה". שניהם גם חברים במועצת המנהלים של הארגון הלא ממשלתי הישראלי-פלסטיני "שוברים שתיקה".

השוואה מהירה

נועה תשבי יובל סמו
שחקנית, זמרת, מפיקה שחקן, במאי, מפיק
מעורב במספר קמפיינים מעורב במספר קמפיינים
חבר מועצת המנהלים של הארגון הישראלי-פלסטיני "שוברים שתיקה" חבר מועצת המנהלים של הארגון הישראלי-פלסטיני "שוברים שתיקה"

נועה תשבי ויובל סמו הם פאוור קאפל בתעשיית הבידור הישראלית. הם נשואים מאז 2008 ויש להם שני ילדים משותפים. שניהם פעילים בעשייה פילנתרופית והיו מעורבים במספר קמפיינים, ביניהם קמפיין "עזה חופשית" וקמפיין "עצור את החומה". שניהם גם חברים במועצת המנהלים של הארגון הלא ממשלתי הישראלי-פלסטיני "שוברים שתיקה". לסיכום, אשתו של יובל סמו היא נועה תשבי, שחקנית, זמרת ומפיקה ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "החוב" ו"הבועה". היא גם תומכת בצדק חברתי וזכויות אדם וחברה במועצת המנהלים של הארגון הלא ממשלתי הישראלי-פלסטיני "שוברים שתיקה". היא ויובל סמו נשואים משנת 2008 ולהם שני ילדים משותפים. שניהם פעילים בעשייה פילנתרופית והיו מעורבים במספר קמפיינים, ביניהם קמפיין "עזה חופשית" וקמפיין "עצור את החומה". למידע נוסף על נועה תשבי ויובל סמו, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן