דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אשתו של יהודה ברקן?

מה שמה של אשתו של יהודה ברקן?

מה שמה של אשתו של יהודה ברקן?

מי זה יהודה ברקן?

יהודה ברקן הוא שחקן, במאי ומפיק ישראלי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "מבצע רעם" ו"אסקימו לימון". הוא גם הופיע במספר סדרות טלוויזיה, ביניהן "רמת אביב גימל", "הבורר", ו"הבורר 2". ברקן היה נשוי פעמיים ואב לארבעה ילדים.

מיהי אשתו של יהודה ברקן?

אשתו הנוכחית של יהודה ברקן היא השחקנית והזמרת ענת עצמון. בני הזוג נישאו בשנת 2008 ויש להם שני ילדים משותפים. עצמון ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "הבועה" ו"ביקור הלהקה". היא גם הופיעה במספר סדרות טלוויזיה, ביניהן "הבורר" ו"הבורר 2".

הקריירה של ענת עצמון

ענת עצמון היא שחקנית וזמרת ישראלית. היא החלה את הקריירה שלה בתחילת שנות ה-2000, והופיעה בסרטים "הבועה" ו"ביקור הלהקה". היא גם הופיעה במספר סדרות טלוויזיה, ביניהן "הבורר" ו"הבורר 2". עצמון הוציא מספר אלבומים, ביניהם "המיטב של ענת עצמון" ו"המיטב של ענת עצמון 2".

הזוגיות של יהודה ברקן וענת עצמון

יהודה ברקן וענת עצמון הכירו ב-2007 ונישאו בשנה שלאחר מכן. לזוג שני ילדים משותפים, בן ובת. עצמון נראה לא פעם מלווה את ברקן לאירועי שטיח אדום ולטקס פרסים. בני הזוג נשואים למעלה מעשור ונראה שהם מאוהבים באושר.

השוואה מהירה

יהודה ברקן ענת עצמון
שחקן, במאי ומפיק ישראלי שחקנית וזמרת ישראלית
נשוי בשנת 2008 נשוי בשנת 2008
ארבעה ילדים שני ילדים
הידוע בעיקר בזכות "מבצע רעם" ו"אסקימו לימון" הידוע בעיקר בזכות "הבועה" ו"ביקור הלהקה"

לסיכום, יהודה ברקן הוא שחקן, במאי ומפיק ישראלי המוכר בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "מבצע רעם" ו"ארטיק לימון". הוא נשוי לשחקנית והזמרת הישראלית ענת עצמון, אותה הכיר ב-2007 והתחתן בשנה שלאחר מכן. לזוג יש שני ילדים משותפים ונראה שהם מאוהבים באושר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן