דף הבית » איך קוראים » מה שמו של סטפן?

מה שמו של סטפן?

מה שמו של סטפן?

מקור השם סטפן

סטפן הוא שם פרטי זכר ממוצא יווני, שנגזר מהשם היווני Στέφανος (סטפנוס) שפירושו “כתר”, מהמילה היוונית “סטפן”. זהו מקור לשם הלטיני סטפנוס, שהוא מקור השם האנגלי Stephen. השם פופולרי במדינות רבות באירופה, כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ, פולין, רומניה, קרואטיה, סרביה ובולגריה.

נושאים קשורים:

 

משמעות השם סטפן

השם סטפן נגזר מהמילה היוונית “סטפן”, שפירושה “כתר”. השם מזוהה לעתים קרובות עם מלכות וכוח, שכן הכתר הוא סמל לסמכות. זה יכול להתפרש גם במשמעות “המוכתר” או “המנצח”.

וריאציות של השם סטפן

לשם סטפן יש וריאציות רבות בשפות שונות. בגרמנית, הוא מאוית סטפן. בצרפתית הוא מאוית Stéphane. בספרדית, הוא מאוית אסטבן. באיטלקית, הוא מאוית סטפנו. בשוודית, זה מאוית Staffan. בהולנדית הוא מאוית סטפנוס. בפולנית, הוא מאוית סטפן. ברומנית, הוא מאוית Ștefan.

הפופולריות של השם סטפן

השם סטפן הוא שם פופולרי במדינות רבות. לפי Nameberry, זהו השם הפופולרי ביותר באוסטריה, גרמניה ושוויץ. בארצות הברית, זה היה השם ה-537 הפופולרי ביותר ב-2019.

אנשים מפורסמים בשם סטפן

יש הרבה אנשים מפורסמים עם השם סטפן. אלה כוללים: – סטפן צווייג, סופר, מחזאי, עיתונאי וביוגרף אוסטרי. – סטפן אדברג, שחקן טניס מקצועני שוודי לשעבר מספר 1 בעולם. – סטפן קודלסקי, ממציא ומהנדס שמע פולני-שוויצרי. – Stefan Kjellberg, יוטיובר שוודי המכונה PewDiePie. – סטפן פריי, שחקן כדורגל שוויצרי מקצועני. – סטפן ראב, בדרן גרמני, קומיקאי, מוזיקאי ומנחה טלוויזיה לשעבר. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן