דף הבית » איך קוראים » מה שמו של סטפן?

מה שמו של סטפן?

מה שמו של סטפן?

מה שמו של סטפן?

סטפן הוא שם ממקור גרמני, הנגזר מהשם הלטיני סטפנוס. זהו שם פופולרי במדינות רבות, כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ, הולנד, סקנדינביה וארצות הברית. השם פופולרי גם בישראל, שם הוא מאוית סטפן. השם סטפן נגזר מהשם היווני סטפנוס, שפירושו "כתר". הסיבה לכך היא שהשם ניתן במקור לאדם שהשיג ניצחון או הצלחה גדולה. השם קשור גם לקדוש הנוצרי סטפן, שהיה הקדוש הנוצרי הראשון. סטפן הוא שם פופולרי לבנים במדינות רבות, אך הוא משמש גם כשם לילדה במדינות מסוימות. בארצות הברית, סטפן משמש יותר כשם לבנים, בעוד שסטפני משמשת יותר כשם של ילדה.

וריאציות של השם סטפן

לשם סטפן יש וריאציות רבות בשפות שונות. בגרמנית, השם מאוית סטפן, ואילו בהולנדית הוא מאוית Steef. בצרפתית, השם מאוית Stéphane, ואילו בספרדית הוא מאוית Esteban. באיטלקית, השם מאוית סטפנו, ואילו בפורטוגזית הוא מאוית Estevão.

כינויים לסטפן

לשם סטפן יש כינויים רבים, כולל סטף, סטף וסטפן. במדינות מסוימות, השם מקוצר גם לסט או סטף.

הפופולריות של השם סטפן

השם סטפן הוא שם פופולרי במדינות רבות, כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ, הולנד, סקנדינביה וארצות הברית. בארצות הברית, השם מדורג בין 500 השמות המובילים לבנים.

השוואה מהירה

שֵׁם וָרִיאַצִיָה כינוי
סטפן גֶרמָנִיָת סטף, סטף, סטפן
סטיף הוֹלַנדִי סטף, סטף, סטפן
סטפן צָרְפָתִית סטף, סטף, סטפן
אסטבן ספרדית סטף, סטף, סטפן
סטפנו אִיטַלְקִית סטף, סטף, סטפן
Estevão פורטוגזית סטף, סטף, סטפן

לסיכום, סטפן הוא שם עממי ממקור גרמני, שנגזר מהשם הלטיני סטפנוס. זהו שם פופולרי במדינות רבות, כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ, הולנד, סקנדינביה וארצות הברית. השם פופולרי גם בישראל, שם הוא מאוית סטפן. לשם יש וריאציות רבות בשפות שונות, וכינויים רבים, כולל סטף, סטף וסטפן. סטפן הוא שם פופולרי לבנים במדינות רבות, אך הוא משמש גם כשם לילדות במדינות מסוימות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן