דף הבית » איך קוראים » מה שמו של התופס בשדה השיפון?

מה שמו של התופס בשדה השיפון?

מה שמו של התופס בשדה השיפון?

מבוא

התפסן בשדה השיפון הוא רומן קלאסי מאת JD Salinger. זה עוקב אחר סיפורו של הולדן קולפילד, נער שנאבק במורכבות ההתבגרות. אחת הסצנות האיקוניות ביותר ברומן היא כאשר הולדן מבקר בשדה שיפון ומדמיין את עצמו כתופס, מגן על ילדים מנפילה מצוק. אבל מה שמו של הלוכד בשדה השיפון?

התפסן בשדה השיפון

שמו של הלוכד בשדה השיפון לעולם לא נחשף ברומן. השדה מתואר כ"צוק גדול" שעליו גדל שיפון. הולדן מדמיין את עצמו בתור התופס, עומד בקצה הצוק ותופס ילדים לפני שהם נופלים. הוא מסביר שהוא רוצה "להיות התופס בשיפון" ו"להרחיק אותם [את הילדים]" מהצוק.

סמליות של התופס בשדה השיפון

הלוכד בשדה השיפון הוא סמל רב עוצמה לרצונו של הולדן להגן על התמימות והילדות. הוא נואש למנוע מילדים ליפול מהצוק, שזו מטפורה להתבגרות ולאיבוד התמימות. הולדן מפחד להתבגר ולהשאיר את הילדות מאחור, והלוכד בשדה השיפון מייצג את ניסיונותיו להגן על עצמו מהתהליך הבלתי נמנע הזה.

חשיבותו של התופס בשדה השיפון

הלוכד בשדה השיפון הוא סמל חשוב ברומן. זה מייצג את הפחד של הולדן להתבגר ואת רצונו להגן על התמימות. זוהי גם מטאפורה למאבקים שלו בבגרות ולניסיונותיו למנוע מעצמו להתבגר. הלוכד בשדה השיפון הוא סמל רב עוצמה למאבקו של הולדן בהתבגרות.

סיכום

הלוכד בשדה השיפון הוא סמל חשוב ברומן "התפסן בשדה השיפון" של JD Salinger. זה מייצג את הפחד של הולדן להתבגר ואת רצונו להגן על התמימות. זוהי מטאפורה רבת עוצמה למאבקיו בבגרות ולניסיונותיו למנוע מעצמו להתבגר. הלוכד בשדה השיפון הוא סמל רב עוצמה למאבקו של הולדן בהתבגרות.

  • שמו של הלוכד בשדה השיפון לעולם לא נחשף ברומן.
  • הלוכד בשדה השיפון הוא סמל רב עוצמה לרצונו של הולדן להגן על התמימות והילדות.
  • הלוכד בשדה השיפון הוא סמל חשוב ברומן, המייצג את הפחד של הולדן להתבגר ואת ניסיונותיו למנוע מעצמו להתבגר.

למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן