דף הבית » איך קוראים » מה שמו של נמל התעופה החדש באיסטנבול?

מה שמו של נמל התעופה החדש באיסטנבול?

מה שמו של נמל התעופה החדש באיסטנבול?

מה שמו של נמל התעופה החדש באיסטנבול?

שדה התעופה החדש באיסטנבול הוא שדה התעופה הגדול בעולם. הוא ממוקם ברובע Arnavutköy של איסטנבול, טורקיה. שדה התעופה נקרא נמל התעופה איסטנבול והוא המרכז העיקרי של טורקיש איירליינס. שדה התעופה צפוי להפוך למרכז הגדול בעולם, עם קיבולת של עד 200 מיליון נוסעים בשנה.

נושאים קשורים:

 

תכונות של נמל התעופה של איסטנבול

נמל התעופה של איסטנבול תוכנן להיות אחד משדות התעופה המודרניים ביותר בעולם. יש לו שישה מסלולים, והוא מסוגל לטפל ב-200 מיליון נוסעים בשנה. שטחו הכולל של שדה התעופה הוא 76.5 מיליון מ”ר, מה שהופך אותו לשדה התעופה הגדול בעולם מבחינת שטח. בשדה התעופה יש בסך הכל ארבעה טרמינלים, כאשר הטרמינל הראשי הוא הגדול ביותר. לשדה התעופה של איסטנבול יש גם מספר מאפיינים נוספים, כמו מרכז קניות גדול, מלון, מרכז עסקים ומספר מסעדות ובתי קפה. בשדה התעופה יש גם מספר טרקלינים, ביניהם טרקלין VIP וטרקלין עסקים.

מדוע נמל התעופה של איסטנבול חשוב?

נמל התעופה של איסטנבול חשוב מכמה סיבות. ראשית, זהו שדה התעופה הגדול בעולם, מה שאומר שהוא יכול להתמודד עם מספר רב של נוסעים. שנית, הוא ממוקם בלב טורקיה, מה שהופך אותו לנגיש בקלות למטיילים מכל העולם. לבסוף, שדה התעופה מתוכנן להיות מרכז עבור טורקיש איירליינס, מה שהופך אותו לשער חשוב עבור מטיילים מכל העולם. נמל התעופה של איסטנבול צפוי להפוך לאחד משדות התעופה העמוסים ביותר בעולם, וצפוי להפוך למרכז מרכזי עבור נוסעים בינלאומיים. שדה התעופה גם צפוי להיות תורם מרכזי לכלכלה הטורקית, שכן הוא צפוי ליצור אלפי מקומות עבודה ולהניב הכנסות של מיליארדי דולרים. למידע נוסף על שדה התעופה החדש באיסטנבול ב-YouTube

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן