דף הבית » איך קוראים » מה שמו של הרוסי מהפרסומת של מקדונלדס?

מה שמו של הרוסי מהפרסומת של מקדונלדס?

מה שמו של הרוסי מהפרסומת של מקדונלדס?

מי הרוסי מהפרסומת של מקדונלדס?

ראית פעם את הפרסומת של מקדונלד'ס בהשתתפות גבר רוסי? אם כן, אולי אתם תוהים מי הוא ואיך קוראים לו. ובכן, יש לך מזל! במאמר זה, נסתכל על הרוסי מהפרסומת של מקדונלדס ונגלה את שמו.

הרוסי מהפרסומת של מקדונלדס

הרוסי מהפרסומת של מקדונלדס הוא לא אחר מאשר השחקן והקומיקאי הרוסי, איבן אוקלוביסטין. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסדרת הטלוויזיה הרוסית מתמחים ובגרסה הרוסית של מי רוצה להיות מיליונר?. הוא גם הופיע במספר סרטים, כולל אירוניית הגורל 2 ואירוניית הגורל: המשך.

הפרסומת של מקדונלדס

הפרסומת של מקדונלדס בהשתתפות איבן אוקלוביסטין יצאה לאקרנים בשנת 2018. בפרסומת איבן מגלם גבר רוסי שמבקר במסעדת מקדונלדס בארצות הברית. הוא נדהם ממגוון האוכל הזמין ומחליט לנסות הכל. לאחר מכן הוא נראה נהנה מביג מק ומפריטי תפריט אחרים של מקדונלדס.

הקריירה של איבן אוקלוביסטין

לאיוון אוקלוביסטין הייתה קריירה ארוכה ומצליחה בתעשיית הבידור. הוא החל את הקריירה שלו כסטנדאפיסט בתחילת שנות ה-90 ומאז המשיך להופיע בתוכניות טלוויזיה וסרטים רבים. הוא גם סופר ובמאי מצליח, לאחר שכתב וביים כמה סרטים ותוכניות טלוויזיה.

סיכום

אז הנה לך! הרוסי מהפרסומת של מקדונלדס הוא לא אחר מאשר השחקן והקומיקאי הרוסי, איבן אוקלוביסטין. הייתה לו קריירה ארוכה ומצליחה בתעשיית הבידור והוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסדרת הטלוויזיה הרוסית מתמחים ובגרסה הרוסית של מי רוצה להיות מיליונר?. הוא גם הופיע במספר סרטים, כולל אירוניית הגורל 2 ואירוניית הגורל: המשך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן