דף הבית » איך קוראים » מה שמם של שומרי אחשוורוש?

מה שמם של שומרי אחשוורוש?

מה שמם של שומרי אחשוורוש?

מבוא לשומרי אחשוורוש

אחשוורוש, הידוע יותר כקסרקסס הראשון, היה המלך הרביעי של השושלת האחמנית של פרס. הוא שלט בין 486 ל-465 לפנה”ס וידוע בעיקר בזכות מסעותיו הצבאיים המוצלחים ואורח חייו היוקרתי. אחשוורוש נודע גם בשמירה האישית שלו על חיילי העילית. על השומרים הללו הוטל להגן על המלך מכל איומים פוטנציאליים. הם היו מאומנים מאוד ומוערכים מאוד על ידי אנשי פרס.

נושאים קשורים:

 

מי היו שומרי אחשוורוש?

שומרי אחשוורוש היו ידועים בתור בני האלמוות. הם היו קבוצה נבחרת של 10,000 חיילי עילית שהוטלה עליהם להגן על המלך. בני האלמוות היו מאומנים מאוד ומכובדים מאוד. הם היו ידועים באומץ ובנאמנותם. בני האלמוות היו כוח מובחר של חיילים שנבחרו על ידי המלך עצמו. הם קיבלו את מיטב הנשק והשריון והיו צפויים למלא את תפקידם בכבוד ובאומץ.

מה היה תפקידם של שומרי אחשוורוש?

תפקידם של משמרות אחשוורוש היה להגן על המלך מכל איומים אפשריים. הוטלה עליהם המשימה לשמור על ארמון המלך ועל אישיותו. כמו כן, הם היו צפויים ללוות את המלך במסעותיו הצבאיים ולהילחם לצדו בקרב. בני האלמוות היו סמל לכוחו ולסמכותו של המלך. הם היו תזכורת גלויה לאנשי פרס על כוחו וכוחו של המלך.

מה היה הכשרת שומרי אחשורוש?

בני האלמוות קיבלו את ההכשרה הטובה ביותר שיש. לימדו אותם כיצד להילחם בחרבות, חניתות וקשתות. הם גם לימדו כיצד לרכוב על סוסים וכיצד להשתמש במרכבות בקרב. בני האלמוות גם לימדו כיצד להשתמש בלוחמה פסיכולוגית לטובתם. לימדו אותם כיצד להשתמש בטקטיקות הפחדה וכיצד להשתמש בלוחמה פסיכולוגית כדי להשיג יתרון בקרב.

מורשת שומרי אחשוורוש

המורשת של שומרי אחשוורוש היא של אומץ ונאמנות. הם זכו לכבוד רב על ידי אנשי פרס ונראו כסמל לכוחו וסמכותו של המלך. בני האלמוות היו כוח מאומן ומכובד מאוד של חיילי עילית שהוטלו עליהם להגן על המלך מכל איומים פוטנציאליים. הם היו תזכורת גלויה לאנשי פרס על כוחו וכוחו של המלך.

סיכום

לאחשוורוש, מלך פרס, היה משמר אישי של חיילי מובחרים הידועים בשם בני האלמוות. השומרים הללו היו מאומנים מאוד ומוערכים מאוד על ידי אנשי פרס. הוטלה עליהם המשימה להגן על המלך מכל איומים פוטנציאליים והיוו תזכורת גלויה לאנשי פרס על כוחו וכוחו של המלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן