דף הבית » איך קוראים » מה שמו של טימי טרנר באנגלית?

מה שמו של טימי טרנר באנגלית?

מה שמו של טימי טרנר באנגלית?

מי זה טימי טרנר?

טימי טרנר (באנגלית: Timmy Turner) היא דמות בדיונית מסדרת הטלוויזיה המצוירת של ניקלודיאון The Fairly OddPrents. הוא ילד בן 10 שזוכה לשני סנדקים פיות בשם קוזמו ווונדה שמעניקים לו משאלות. הוא מדובב על ידי טארה סטרונג.

מה שמו של טימי טרנר באנגלית?

שמו של טימי טרנר באנגלית הוא טימותי טרנר. שמו המלא הוא טימותי טיבריוס טרנר. הוא מכונה בדרך כלל טימי או טים על ידי חבריו ובני משפחתו.

מדוע שמו של טימי טרנר חשוב?

שמו של טימי טרנר חשוב כי הוא חלק מהזהות שלו. שמו הוא השתקפות של אופיו והאופן שבו הוא נתפס על ידי אחרים. זו גם תזכורת לעברו, שכן הוריו קראו לו על שם סבו.

מה המשמעות של שמו של טימי טרנר?

לשמו של טימי טרנר יש כמה משמעויות שונות. טימותי הוא שם ממוצא יווני שפירושו "כיבוד אלוהים". טיבריוס הוא שם לטיני שפירושו "של הטיבר" שהוא נהר באיטליה. טרנר הוא שם אנגלי שפירושו "עובד עץ".

מהי המשמעות של שמו של טימי טרנר?

שמו של טימי טרנר משמעותי מכיוון שהוא משקף את האופי שלו ואת האופן שבו הוא נתפס על ידי אחרים. זו גם תזכורת לעברו, שכן הוריו קראו לו על שם סבו. שמו הוא גם תזכורת למשאלותיו ולכוחם של סנדקיו הפיות.

מה הפופולריות של שמו של טימי טרנר?

שמו של טימי טרנר אינו פופולרי במיוחד בארצות הברית. על פי המינהל לביטוח לאומי, זה היה השם ה-1,637 הפופולרי ביותר עבור בנים בשנת 2019. עם זאת, הוא פופולרי יותר במדינות אחרות, כמו בריטניה, שם זה היה השם ה-542 הפופולרי ביותר עבור בנים בשנת 2019.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן