דף הבית » איך קוראים » מה שמו של אביו של טימי טרנר?

מה שמו של אביו של טימי טרנר?

מה שמו של אביו של טימי טרנר?

מי זה טימי טרנר?

טימי טרנר הוא הדמות הראשית בסדרת האנימציה של ניקלודיאון, The Fairly OddPrents. הוא ילד בן 10 שגר עם הוריו, מר וגברת טרנר, והסנדקים הפיות שלו, קוזמו ו-וונדה. טימי נראה לעתים קרובות מסתבך בצרות ומשתמש בסנדקי הפיות שלו כדי לעזור לו לצאת מזה.

מה שמו של אביו של טימי טרנר?

אביו של טימי טרנר נקרא מר טרנר. הוא אבא בבית שעובד מהבית כמתכנת מחשבים. לעתים קרובות רואים אותו מנסה לעזור לטימי לצאת ממצוקותיו, אבל בדרך כלל בסופו של דבר מחמיר את המצב. הוא ידוע גם במשפט הקיצוני שלו, "הו, טימי!"

המאפיינים של מר טרנר

מר טרנר הוא אב אדיב ואכפתי שאוהב את בנו מאוד. לעתים קרובות רואים אותו מנסה לעזור לטימי לצאת ממצוקותיו, אבל בדרך כלל בסופו של דבר מחמיר את המצב. הוא ידוע גם במשפט הקיצוני שלו, "הו, טימי!" הוא ידוע גם באהבתו לטכנולוגיה ולגאדג'טים, מה שמוביל לא פעם להסתבך בצרות.

מערכת היחסים של מר טרנר עם טימי

למר טרנר וטימי יש מערכת יחסים קרובה. מר טרנר נראה לעתים קרובות מנסה לעזור לטימי לצאת ממצוקותיו, אך בדרך כלל בסופו של דבר מחמיר את המצב. הוא ידוע גם במשפט הקיצוני שלו, "הו, טימי!" הוא ידוע גם באהבתו לטכנולוגיה ולגאדג'טים, מה שמוביל לא פעם להסתבך בצרות. למרות זאת, מר טרנר אוהב מאוד את בנו ותמיד שם כדי לתמוך בו.

השוואה בין הדמויות ב-The Fairly OddPrents

אופי גיל מערכת יחסים עם טימי
טימי טרנר 10 דמות ראשית
מר טרנר לא ידוע אבא של טימי
גברת טרנר לא ידוע אמא של טימי
קוסמו לא ידוע סנדק הפיה של טימי
וונדה לא ידוע סנדקית הפיה של טימי

סיכום

לסיכום, אביו של טימי טרנר נקרא מר טרנר. הוא אבא בבית שעובד מהבית כמתכנת מחשבים. לעתים קרובות רואים אותו מנסה לעזור לטימי לצאת ממצוקותיו, אבל בדרך כלל בסופו של דבר מחמיר את המצב. הוא ידוע גם במשפט הקיצוני שלו, "הו, טימי!" למרות זאת, מר טרנר אוהב מאוד את בנו ותמיד שם כדי לתמוך בו. למידע נוסף על הדמויות ב-The Fairly OddParents, עיין ב- The Fairly OddParents ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן