דף הבית » איך קוראים » מה שמו של טימי טרנר באנגלית?

מה שמו של טימי טרנר באנגלית?

מה שמו של טימי טרנר באנגלית?

מי זה טימי טרנר?

טימי טרנר הוא הדמות הראשית של הסדרה המצוירת הפופולרית של ניקלודיאון The Fairly OddPrents. הוא ילד בן 10 שזוכה לשני סנדקים פיות, קוסמו וונדה, שמעניקים לו משאלות. טימי מוצג לעתים קרובות כילד ממוצע שלעיתים קרובות נקלע למצבים קשים בשל רצונותיו.

מה שמו של טימי טרנר באנגלית?

שמו של טימי טרנר באנגלית הוא טימותי טרנר. זהו השם המשמש בגרסה האנגלית של התוכנית, כמו גם בכלי תקשורת אחרים בשפה האנגלית. זהו גם השם המשמש בגרסה המקורית באנגלית של שיר הנושא של התוכנית.

המאפיינים של טימי טרנר

טימי טרנר הוא ילד בן 10 עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות. לעתים קרובות הוא מוצג כילד שובב והרפתקן שתמיד מסתבך בצרות. הוא ידוע גם במשפט הקיצוני שלו, "הורים מוזרים למדי!"

משפחתו של טימי טרנר

טימי טרנר הוא בנם של שני הורים אוהבים, מר וגברת טרנר. יש לו גם אחות גדולה, טוטי, שלעתים קרובות מוצגת כמטרד לטימי. יש לו גם דג זהב מחמד, בשם פישי, שלעתים קרובות נתפס כמקור להקלה קומית.

המשאלות של טימי טרנר

טימי טרנר זוכה לעתים קרובות למשאלות על ידי הסנדקים הפיות שלו, קוסמו וונדה. משאלות אלו מובילות לעתים קרובות למצבים קומיים וכאוטיים, מכיוון שטימי לא חושב על ההשלכות של משאלותיו.

סיכום

טימי טרנר הוא הדמות הראשית של הסדרה המצוירת הפופולרית של ניקלודיאון The Fairly OddPrents. שמו באנגלית הוא טימותי טרנר, ולעתים קרובות הוא מוצג כילד שובב והרפתקן שתמיד מסתבך בצרות. הוא זוכה למשאלות על ידי הסנדקים הפיות שלו, קוסמו ו-וונדה, שמובילות לעתים קרובות למצבים קומיים וכאוטיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן