דף הבית » איך קוראים » מה שמו של הדג של אריאל?

מה שמו של הדג של אריאל?

מה שמו של הדג של אריאל?

מבוא

הסרט של דיסני ‘בת הים הקטנה’ הוא קלאסיקה. זהו סיפורה של אריאל, נסיכת בתולת ים שרוצה לחקור את העולם האנושי. אחת הדמויות בסרט היא חברו הדגים של אריאל, פלונדר. אבל איך קוראים לדג של אריאל?

נושאים קשורים:

 

הדמות של פלנדר

פלנדר הוא דג פסים צהוב וכחול שהוא החבר הכי טוב של אריאל. הוא קצת חתול מפחיד, אבל הוא תמיד מוכן לעזור לאריאל בהרפתקאותיה. הוא נאמן ואמיץ, ותמיד שם כדי לתמוך בה.

המראה של פלנדר

פלנדר הוא דג פסים צהובים וכחולים. יש לו ראש ועיניים גדולים וגוף קטן. יש לו זנב ארוך וסנפירים, ופה רחב. הוא קצת מגושם, אבל הוא תמיד עליז וידידותי.

אישיותו של פלנדר

פלונדר הוא קצת חתול מפחיד, אבל הוא תמיד מוכן לעזור לאריאל בהרפתקאותיה. הוא נאמן ואמיץ, ותמיד שם כדי לתמוך בה. הוא גם סקרן מאוד, ואוהב לחקור מקומות חדשים וללמוד דברים חדשים.

תפקידו של פלנדר בסרט

פלנדר משחק תפקיד מרכזי בסרט. הוא החבר הכי טוב של אריאל, והוא עוזר לה במסע לחקור את העולם האנושי. הוא גם עוזר לה למצוא את אהבתה האמיתית, הנסיך אריק. הוא אמיץ ונאמן, והוא תמיד שם כדי לעזור לה כשהיא צריכה את זה.

מה שמו של הדג של אריאל?

שמו של הדג של אריאל הוא פלנדר. הוא דג פסים צהוב וכחול שהוא החבר הכי טוב של אריאל. הוא נאמן ואמיץ, והוא תמיד שם כדי לעזור לה. הוא משחק תפקיד מרכזי בסרט, ועוזר לה למצוא את אהבתה האמיתית, הנסיך אריק.

אז השם של הדג של אריאל הוא פלנדר. הוא חבר נאמן ואמיץ שתמיד נמצא שם כדי לעזור לה בהרפתקאותיה. הוא דמות מרכזית בסרט, ועוזר לה למצוא את אהבתה האמיתית.

למידע נוסף על דמותו של פלונדר, בקר בדף ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן