דף הבית » איך קוראים » מה שמו של הגמד ממשחקי הכס?

מה שמו של הגמד ממשחקי הכס?

מה שמו של הגמד ממשחקי הכס?

היכרות עם הגמד ממשחקי הכס

משחקי הכס היא סדרת טלוויזיה פופולרית להפליא שכבשה צופים בכל רחבי העולם. בתוכנית יש מגוון רחב של דמויות, כולל גמד. מאמר זה יחקור את שמו של הגמד ואת תפקידו בסדרה.

נושאים קשורים:

 

שם הגמד

שמו של הגמד הוא טיריון לאניסטר. הוא בנם של הלורד טייווין לאניסטר וליידי ג’ואנה לאניסטר. הוא אחיהם הצעיר של סרסיי וג’יימי לאניסטר. טיריון מגולם על ידי השחקן פיטר דינקלג’.

המאפיינים הפיזיים של טיריון

טיריון הוא גמד, שהוא אדם עם צורה של גמדות. גובהו 4 מטר ויש לו תווי פנים מיוחדים. יש לו אף גדול ופה רחב ומלא הבעה. הוא ידוע גם בשנינות ובאינטליגנציה שלו, מה שהופך אותו ליריב אדיר.

תפקידו של טיריון בסדרה

טיריון הוא דמות מרכזית בסדרה. הוא חבר אהוב ומוערך במשפחת לאניסטר, למרות ההבדלים הפיזיים שלו. הוא אסטרטג מיומן וחבר נאמן. הוא גם מנהל משא ומתן ערמומי ואמן במניפולציות. טיריון הוא שחקן מפתח במלחמת חמשת המלכים והוא עוזר ללאניסטרים לשמור על אחיזתם בכס הברזל. הוא גם משמש כיד המלך גם לג’ופרי וגם לטומן באראתיאון.

סיכום

טיריון לאניסטר הוא דמות חשובה בסדרת משחקי הכס. הוא גמד בעל מראה פיזי מיוחד ושנינות חדה. הוא חבר אהוב במשפחת לאניסטר ושחקן מפתח במלחמת חמשת המלכים. הוא אסטרטג מיומן ואמן במניפולציות. למידע נוסף על טיריון לאניסטר, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן