דף הבית » איך קוראים » מה שמו של אח מאותו אב?

מה שמו של אח מאותו אב?

מה שמו של אח מאותו אב?

מה זה אח מאותו אב?

אח מאותו אב הוא קרוב משפחה זכר שחולק את אותו אב כמוך. בהתאם לנסיבות, ישנם מספר מונחים שונים המשמשים לתיאור אח מאותו אב, כולל אח מלא, אח למחצה ואח חורג.

אח מלא

אח מלא הוא אח שחולק את אותם אמא ואבא. המשמעות היא שלשני הפרטים יש את אותו מבנה גנטי והם קשורים בדם. אחים מלאים מכונים לעתים קרובות "אחים דם" או "אחים אמיתיים".

אח חורג

אח למחצה הוא אח שחולק את אותו האב, אך לא את אותה האם. המשמעות היא שלשני הפרטים יש מבנה גנטי שונה ואינם קשורים בדם. אחים למחצה מכונים לעתים קרובות "אחים חורגים".

אח חורג

אח חורג הוא אח שחולק את אותה האם, אך לא את אותו האב. המשמעות היא שלשני הפרטים יש מבנה גנטי שונה ואינם קשורים בדם. אחים חורגים מכונים לעתים קרובות "אחים למחצה".

אח מאומץ

אח מאומץ הוא אח שאומץ על ידי אותם הורים. המשמעות היא ששני הפרטים אינם חולקים את אותו מבנה גנטי, אלא קשורים ביניהם על פי חוק. אחים מאומצים מכונים לעתים קרובות "אחים מאומצים".

סיכום

ישנם מספר מונחים שונים המשמשים לתיאור אח מאותו אב, כולל אח מלא, אח למחצה, אח חורג ואח מאומץ. אח מלא הוא אח שחולק את אותה אמא ואבא, בעוד שאח למחצה הוא אח שחולק את אותו אב, אך לא את אותה האם. אח חורג הוא אח שחולק את אותה האם, אך לא את אותו האב, ואח מאומץ הוא אח שאומץ על ידי אותם הורים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן