דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנו של הנין?

מה שמו של בנו של הנין?

מה שמו של בנו של הנין?

מה שמו של בנו של הנין?

בנו של הנין הוא הנין של האב הקדמון המקורי. אדם זה הוא הדור הרביעי שהוסר מהאב הקדמון המקורי. קביעת שמו של הבן של הנין עשויה להיות קצת מסובכת, אבל עם כמה צעדים פשוטים, אתה יכול להבין את זה.

שלב 1: זהה את האב הקדמון המקורי

השלב הראשון בקביעת שמו של בנו של הנין הוא זיהוי האב הקדמון המקורי. זה האדם שממנו צאצא בנו של הנין. זה יכול להיות סבא וסבתא, סבא רבא או אפילו סבא רבא. לאחר שזיהית את האב הקדמון המקורי, תוכל לעבור לשלב הבא.

שלב 2: קבע את מינו של האב הקדמון המקורי

השלב הבא הוא לקבוע את מינו של האב הקדמון המקורי. זה חשוב מכיוון ששמו של בנו של הנין יהיה תלוי במינו של האב הקדמון המקורי. אם האב הקדמון המקורי הוא זכר, אז בנו של הנין יהיה הנין של האב הקדמון המקורי. אם האב הקדמון המקורי הוא נקבה, אז בנו של הנין יהיה הנין של האב הקדמון המקורי.

שלב 3: קבע את שמו של בנו של הנין

לאחר שזיהית את האב הקדמון המקורי וקבעת את מינם, תוכל לקבוע את שמו של בנו של הנין. אם האב הקדמון המקורי הוא זכר, אז בנו של הנין יהיה הנין של האב הקדמון המקורי. זה אומר שלבן של הנין יהיה אותו שם פרטי כמו האב הקדמון המקורי. לדוגמה, אם לאב הקדמון המקורי קוראים ג'ון, אז גם בנו של הנין ייקרא ג'ון. אם האב הקדמון המקורי הוא נקבה, אז הבן של הנין יהיה הנין של האב הקדמון המקורי. זה אומר שלבן של הנין יהיה אותו שם פרטי כמו האב הקדמון המקורי, אבל עם סוף נשי. לדוגמה, אם לאב הקדמון המקורי קוראים מרי, אז הבן של הנין ייקרא מריה.

סיכום

ניתן לקבוע את שמו של בנו של הנין על ידי זיהוי האב הקדמון המקורי וקביעת מינם. אם האב הקדמון המקורי הוא זכר, אז לבנו של הנין יהיה שם פרטי זהה לאב הקדמון המקורי. אם האב הקדמון המקורי הוא נקבה, אז לבנו של הנין יהיה אותו שם פרטי כמו האב הקדמון המקורי, אבל עם סוף נקבה. ידיעת שמו של בנו של הנין יכולה לעזור לך להתחקות אחר אילן היוחסין שלך ולהבין את ההיסטוריה של המשפחה שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן