דף הבית » איך קוראים » מהו שם האב בערימה בינארית?

מהו שם האב בערימה בינארית?

מהו שם האב בערימה בינארית?

מה זה ערימה בינארית?

ערימה בינארית היא מבנה נתונים המשמש לאחסון נתונים בסדר מסוים. זהו סוג של עץ בינארי, כלומר יש לו שני ילדים, ילד ימני ושמאלי. הנתונים מאוחסנים באופן המאפשר שליפה והכנסת נתונים יעילים. הנתונים מאוחסנים בצורה המאפשרת שליפה והכנסת נתונים יעילים. ערימה בינארית היא עץ בינארי שלם, כלומר כל רמות העץ מלאות למעט אולי הרמה האחרונה. הרמה האחרונה מלאה משמאל לימין. הנתונים מאוחסנים באופן המאפשר שליפה והכנסת נתונים יעילים.

מהו שם האב בערימה בינארית?

שם האב בערימה בינארית הוא הצומת שהוא האב של הצומת הנוכחי. שם האב הוא הצומת שנמצא ברמה אחת מעל הצומת הנוכחי בעץ. שם האב הוא הצומת שהוא האב של הצומת הנוכחי. שם האב חשוב מכיוון שהוא משמש לקביעת סדר הנתונים בערימה הבינארית. שם האב משמש לקביעת סדר הנתונים בערימה הבינארית. שם האב משמש לקביעת סדר הנתונים בערימה הבינארית.

כיצד למצוא את שם האב בערימה בינארית?

קל יחסית למצוא את שם האב בערימה בינארית. שם האב הוא הצומת שנמצא ברמה אחת מעל הצומת הנוכחי בעץ. כדי למצוא את שם האב, התחילו בצומת השורש וחצו את העץ עד שתגיעו לצומת הנוכחי. שם האב הוא הצומת שנמצא ברמה אחת מעל הצומת הנוכחי בעץ.

שימוש במצביע ההורה

מצביע האב הוא מצביע המצביע על צומת האב של הצומת הנוכחי. מצביע האב משמש כדי למצוא במהירות את שם האב בערימה בינארית. כדי למצוא את שם האב באמצעות מצביע האב, פשוט עקוב אחר המצביע לצומת האב.

שימוש במעבר סדר רמות

חציית סדר הרמה היא שיטה לחצות את העץ בו מבקרים את הצמתים לפי סדר רמתם בעץ. כדי למצוא את שם האב באמצעות חציית סדר הרמה, התחל בצומת השורש וחצו את העץ עד שתגיעו לצומת הנוכחי. שם האב הוא הצומת שנמצא ברמה אחת מעל הצומת הנוכחי בעץ.

סיכום

לסיכום, שם האב בערימה בינארית הוא הצומת שנמצא ברמה אחת מעל הצומת הנוכחי בעץ. שם האב משמש לקביעת סדר הנתונים בערימה הבינארית. ניתן למצוא את שם האב באמצעות מצביע האב או חציית סדר הרמה. למידע נוסף על ערימות בינאריות, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן