דף הבית » איך קוראים » מה שמות בנותיה של יעל גולדמן?

מה שמות בנותיה של יעל גולדמן?

מה שמות בנותיה של יעל גולדמן?

סקירה של בנותיה של יעל גולדמן

יעל גולדמן היא סלבריטאית ישראלית ידועה ואמא לשלוש בנות יפות. בנותיה כולן בוגרות עכשיו, אבל השמות והגיל שלהן עדיין נושא שמעניין רבים. במאמר זה נסתכל על בנותיה של יעל גולדמן ונספק השוואה מהירה של שמותיהם וגיליהם.

בתה הראשונה של יעל גולדמן

לבתה הראשונה של יעל גולדמן קוראים טליה גולדמן. היא נולדה בשנת 1994 וכיום היא בת 26. טליה היא אשת עסקים ויזמית מצליחה. היא המייסדת והמנכ"לית של עסק מקוון מצליח. טליה היא גם פילנתרופית פעילה והייתה מעורבת במטרות צדקה רבות.

הבת השנייה של יעל גולדמן

לבתה השנייה של יעל גולדמן קוראים נועה גולדמן. היא נולדה בשנת 1997 וכיום היא בת 23. נועה היא שחקנית שאפתנית ודוגמנית. היא הופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה וכיום היא עובדת על פרויקט קולנוע משלה. נועה היא גם פילנתרופית פעילה והייתה מעורבת במספר רב של מטרות צדקה.

בתה השלישית של יעל גולדמן

לבתה השלישית של יעל גולדמן קוראים מאיה גולדמן. היא נולדה בשנת 2000 וכיום היא בת 20. מאיה היא מוזיקאית וכותבת שירים מוכשרת. היא הוציאה כמה אלבומים וכרגע היא עובדת על פרויקט מוזיקלי משלה. מאיה היא גם פילנתרופית פעילה והייתה מעורבת במטרות צדקה רבות.

השוואה מהירה של בנותיה של יעל גולדמן

שֵׁם גיל
טליה גולדמן 26
נועה גולדמן 23
מאיה גולדמן 20

סיכום

יעל גולדמן היא סלבריטאית ישראלית ידועה ואמא לשלוש בנות יפות. בנותיה כולן גדלות עכשיו, ושמותיהן וגיליהן עדיין נושא שמעניין רבים. טליה גולדמן בת 26, נועה גולדמן בת 23 ומאיה גולדמן בת 20. כל שלוש בנותיה של יעל גולדמן מצליחות בתחומן והן פילנתרופיות פעילות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן