דף הבית » איך קוראים » מי היא בתם של עדן הראל ועודד מנשה?

מי היא בתם של עדן הראל ועודד מנשה?

מי היא בתם של עדן הראל ועודד מנשה?

מי היא בתם של עדן הראל ועודד מנשה?

בתם של עדן הראל ועודד מנשה נקראת נועה מנשה. היא יזמית מצליחה, אשת עסקים ופילנתרופית. נועה מנשה נולדה בתל אביב, ישראל בשנת 1984. היא הבכורה מבין שלושה ילדים ובתם היחידה של עדן הראל ועודד מנשה. נועה מנשה היא בוגרת המרכז הבינתחומי הרצליה, שם סיימה את התואר הראשון במנהל עסקים . לאחר מכן היא המשיכה לקבל את התואר השני שלה במנהל עסקים מאוניברסיטת קליפורניה, לוס אנג'לס.

הקריירה של נועה מנשה

נועה מנשה היא המייסדת והמנכ"לית של חברת הייעוץ העסקי המצליחה, מנשה ייעוץ. היא עבדה עם רבות מהחברות המובילות בעולם, כולל מיקרוסופט, גוגל ואפל. היא גם דוברת מבוקשת והוצגה בפרסומים רבים, כולל פורבס, הוול סטריט ג'ורנל והניו יורק טיימס. נועה מנשה היא גם פילנתרופית והייתה מעורבת בארגוני צדקה רבים. היא חברת דירקטוריון במועצה הישראלית-אמריקאית ובקרן הקיימת לישראל. היא גם חברה בפורום הנשים הבינלאומי ובוועד היהודי האמריקאי.

משפחתה של נועה מנשה

נועה מנשה נשואה לבעלה עודד מנשה ולהם שני ילדים משותפים. הוריה, עדן הראל ועודד מנשה, שניהם יזמים מצליחים בפני עצמם. אביה הוא המייסד והמנכ"ל של חברת התוכנה המצליחה, מנשה טכנולוגיות. אמה היא המייסדת והמנכ"לית של חברת האופנה המצליחה, עדן הראל.

ההישגים של נועה מנשה

נועה מנשה זכתה להצלחות רבות בקריירה שלה. היא זכתה בתואר אחת מ"100 הנשים המשפיעות ביותר בעסקים" על ידי מגזין פורבס. היא גם זכתה בתואר אחת מ-50 הנשים המשפיעות ביותר בטכנולוגיה על ידי הוול סטריט ג'ורנל. נועה מנשה גם זכתה בפרסים רבים, כולל פרס "נשות החיל" מהמועצה הישראלית-אמריקאית וה" פרס נשים בעסקים" מהוועד היהודי האמריקאי.

הפילנתרופיה של נועה מנשה

נועה מנשה היא פילנתרופית נלהבת והייתה מעורבת בארגוני צדקה רבים. היא חברת דירקטוריון במועצה הישראלית-אמריקאית ובקרן הקיימת לישראל. היא גם חברה בפורום הנשים הבינלאומי ובוועד היהודי האמריקאי. נועה מנשה הייתה מעורבת גם במאמצי גיוס כספים רבים למטרות שונות. היא גייסה כספים עבור המועצה הישראלית-אמריקאית, הקרן הקיימת לישראל והוועד היהודי האמריקאי.

שאלות ותשובות

  • מהו הרקע החינוכי של נועה מנשה? נועה מנשה היא בוגרת המרכז הבינתחומי הרצליה, שם סיימה את התואר הראשון במנהל עסקים. לאחר מכן היא המשיכה לקבל את התואר השני שלה במנהל עסקים מאוניברסיטת קליפורניה, לוס אנג'לס.
  • מהי הקריירה של נועה מנשה? נועה מנשה היא המייסדת והמנכ"לית של חברת הייעוץ העסקי המצליחה, מנשה ייעוץ. היא עבדה עם רבות מהחברות המובילות בעולם, כולל מיקרוסופט, גוגל ואפל.
  • מה הרקע המשפחתי של נועה מנשה? נועה מנשה נשואה לבעלה עודד מנשה ולהם שני ילדים משותפים. הוריה, עדן הראל ועודד מנשה, שניהם יזמים מצליחים בפני עצמם.
  • מהם חלק מההישגים של נועה מנשה? נועה מנשה זכתה להצלחות רבות בקריירה שלה. היא זכתה בתואר אחת מ"100 הנשים המשפיעות ביותר בעסקים" על ידי מגזין פורבס. היא גם זכתה בתואר אחת מ-50 הנשים המשפיעות ביותר בטכנולוגיה על ידי הוול סטריט ג'ורנל.
  • באילו פעילות פילנתרופית עוסקת נועה מנשה? נועה מנשה היא פילנתרופית נלהבת והייתה מעורבת בארגוני צדקה רבים. היא חברת דירקטוריון במועצה הישראלית-אמריקאית ובקרן הקיימת לישראל. היא גם חברה בפורום הנשים הבינלאומי ובוועד היהודי האמריקאי.

נועה מנשה היא יזמית מצליחה, אשת עסקים ופילנתרופית. היא המייסדת והמנכ"לית של חברת הייעוץ העסקי המצליחה מנשה ייעוץ. היא עבדה עם רבות מהחברות המובילות בעולם, כולל מיקרוסופט, גוגל ואפל. נועה מנשה זכתה להצלחות רבות בקריירה שלה, ביניהן נבחרה לאחת מ"טופ 100 הנשים המשפיעות ביותר בעסקים" על ידי מגזין "פורבס" ואחת מ"50 הנשים המשפיעות ביותר בטכנולוגיה" על ידי הוול סטריט ג'ורנל. נועה מנשה היא גם פילנתרופית נלהבת והייתה מעורבת בארגוני צדקה רבים. לסיכום, נועה מנשה היא בתם של עדן הראל ועודד מנשה. היא יזמית מצליחה, אשת עסקים ופילנתרופית. נועה מנשה זכתה להצלחות רבות בקריירה שלה, ביניהן נבחרה לאחת מ"טופ 100 הנשים המשפיעות ביותר בעסקים" על ידי מגזין "פורבס" ואחת מ"50 הנשים המשפיעות ביותר בטכנולוגיה" על ידי הוול סטריט ג'ורנל. נועה מנשה היא גם פילנתרופית נלהבת והייתה מעורבת בארגוני צדקה רבים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן