דף הבית » איך קוראים » מה שמה של הילדה עם הדרקונים?

מה שמה של הילדה עם הדרקונים?

מה שמה של הילדה עם הדרקונים?

מי היא הנערה עם הדרקונים?

הילדה עם הדרקונים היא אחת הדמויות המסתוריות והחזקות ביותר בסדרת הפנטזיה הפופולרית, "משחקי הכס". היא אישה צעירה ממוצא לא ידוע שמפקדת על שלישיית דרקונים ומסוגלת לשלוט בהם במוחה. היא גם לוחמת מיומנת וידוע שהיא משתמשת בדרקונים שלה לתוצאה הרסנית בקרב. אבל מי זאת הילדה המסתורית הזו ומאיפה היא באה?

מקורות הנערה עם הדרקונים

הילדה עם הדרקונים היא דאינריז טארגריין, בתו של המלך איריס השני טארגריין המנוח. היא נולדה בעיר החופשית פנטוס, הממוקמת ביבשת אסוס, והיא החברה האחרונה ששרדה בשושלת טארגאריין. אביה נהרג על ידי רוברט באראתיאון במהלך מלחמת האזרחים הידועה בשם מרד רוברט, ודאינריז נאלצה לברוח עם אחיה ויסריס לעיר Vaes Dothrak בים דותראקי.

עלייתה של דאינריז טארגאריין

דאינריז נישאה לאל המלחמה הדות'ראקי ח'אל דרוגו בניסיון להשיג ברית עם הדות'ראקים. עם זאת, דרוגו נהרג בקרב ודאינריז נותרה לבדה ופגיעה. בסופו של דבר היא מצאה מקלט בעיר קארת', שם קיבלה שלוש ביצי דרקון במתנה. דאינריז בקעה את הביצים והדרקונים, שאותם כינתה דרוגון, ריגל וויזריון, הפכו לבני לוויה הנאמנים.

כוחם של הדרקונים

דאינריז השתמשה בדרקונים שלה בצורה נהדרת במסעה להשיב את כס הברזל. היא השתמשה בהם כדי לשרוף את אויביה ולהשמדת ערים שלמות. היא גם השתמשה בהם כדי לעזור לה להשיג בני ברית, מכיוון שאנשים רבים פחדו מהדרקונים שלה והיו מוכנים להצטרף למטרה שלה.

המורשת של דאינריז טארגאריין

דאינריז טארגאריין היא אחת הדמויות האיקוניות ביותר בסדרת משחקי הכס. היא אישה עוצמתית ונחושה שמוכנה לעשות כל מה שצריך כדי להחזיר את מקומה הראוי על כס הברזל. הדרקונים שלה הם סמל לכוחה ולכוחה, והיא הפכה להשראה לאנשים רבים ברחבי העולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן