דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לדרקונים של חאלסי?

איך קוראים לדרקונים של חאלסי?

איך קוראים לדרקונים של חאלסי?

מבוא

הדרקונים של חאליסי הם חלק חזק ואייקוני בסדרת הלהיט של HBO "משחקי הכס". הדרקונים הם סמל של כוח ועוצמה, ולעתים קרובות הם נתפסים כסמל לשלטונו של חאלסי. אבל מה השמות שלהם? בואו נסתכל על כל אחד מהדרקונים ושמותיהם.

שלושת הדרקונים

הדרקונים של חאליסי נקראים דרוגון, ריגל וויזריון. דרוגון הוא הגדול והחזק מבין שלושת הדרקונים, ולעתים קרובות הוא נתפס כמנהיג הלהקה. הוא דרקון שחור עם סימני אדום וזהב, והוא הדרקון היחיד המסוגל לנשום אש. ריגל הוא הדרקון השני בגודלו, וצבעו ירוק עם סימני ברונזה. הוא המהיר מבין שלושת הדרקונים וידוע בזריזותו ובמהירותו. Viserion הוא הקטן ביותר מבין שלושת הדרקונים, והוא בצבע שמנת עם סימוני זהב. הוא הפחות חזק מבין שלושת הדרקונים, אבל הוא עדיין כוח אדיר.

שמות הדרקונים של חליסי

שמות הדרקונים של חליסי מבוססים על שפתם של הדותראקים, העם הנודד של יבשת אסוס. דרוגון נקראת על שמו של חאל דרוגו, בעלה המנוח של חליסי, וריגל נקראת על שם אחיה המנוח ריגר טארגריין. Viserion נקראת על שם אביה המנוח, המלך Viserys Targaryen.

הכוחות של הדרקונים של חאליסי

הדרקונים של חאליסי הם יצורים רבי עוצמה, ויש להם מגוון כוחות. הם מסוגלים לנשום אש, והם יכולים לעוף במהירויות מדהימות. הם גם אינטליגנטים להפליא, והם יכולים להבין דיבור אנושי. הם נאמנים להפליא לח'אליסי, והם יעשו הכל כדי להגן עליה.

טבלת הדרקונים של חליסי

דְרָקוֹן שֵׁם צֶבַע סמכויות
דרקון חאל דרוגו שחור עם סימני אדום וזהב נושם אש, עף
ריגל ריגר טארגריין ירוק עם סימני ברונזה טיסה, זריזות, מהירות
Viserion Viserys Targaryen בצבע שמנת עם סימוני זהב הבנת דיבור אנושי

הדרקונים של חליסי הם יצורים רבי עוצמה, והם סמל לשלטונה. הם נאמנים לה להפליא, והם יעשו הכל כדי להגן עליה. הם גם אינטליגנטים להפליא, והם מסוגלים להבין דיבור אנושי. הם כוח רב עוצמה בעולם של משחקי הכס, והם בטוח יהיו חלק מהתוכנית עוד שנים רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן