דף הבית » איך קוראים » מה שמה של הבת של קלואי קרדשיאן?

מה שמה של הבת של קלואי קרדשיאן?

מה שמה של הבת של קלואי קרדשיאן?

מי זאת קלואי קרדשיאן?

קלואי קרדשיאן היא כוכבת טלוויזיה אמריקאית, דוגמנית ואשת עסקים. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידה בסדרת הריאליטי Keeping Up with the Kardashians. היא גם הופיעה בכמה תוכניות טלוויזיה אחרות, כולל קורטני וקלואי טייק מיאמי וקלואי ולמאר. בנוסף לטלוויזיה, קרדשיאן השיקה גם כמה עסקים, ביניהם קו ביגוד וקו קוסמטיקה.

נושאים קשורים:

 

מי היא הבת של קלואי קרדשיאן?

לקלואי קרדשיאן יש בת, טרו תומפסון, עם בן זוגה לשעבר, טריסטן תומפסון. טרו נולד באפריל 2018 והוא הצעיר מבין האחים קרדשיאן-ג’נר. שמה של טרו נוצר בהשראת סבתה, קריס ג’נר, בעלת השם האמצעי של טרו.

מה שמה של הבת של קלואי קרדשיאן?

לבתה של קלואי קרדשיאן קוראים טרו תומפסון. השם נבחר על ידי קלואי וטריסטן תומפסון, והוא מחווה לשמה האמצעי של קריס ג’נר, True.

איך נראה תומפסון אמיתי?

טרו תומפסון היא ילדה קטנה ומקסימה עם שיער כהה ועיניים גדולות. לעתים קרובות היא נראית לובשת תלבושות חמודות, והוריה משתפים באופן קבוע תמונות שלה ברשתות החברתיות. טרו נראית לעתים קרובות עם בני הדודים שלה, כולל נורת’, סיינט ושיקגו ווסט.

מערכת היחסים האמיתית של תומפסון עם הוריה

נכון תומפסון יש מערכת יחסים קרובה עם שני הוריה. קלואי וטריסטן נראים לעתים קרובות מבלים איתה, ושניהם משתפים תמונות שלה בחשבונות המדיה החברתית שלהם. טרו מקורבת גם למשפחתה המורחבת, כולל בני דודיה ודודותיה.

העתיד של תומפסון אמיתי

מוקדם מדי לומר מה צופן העתיד של טרו תומפסון, אבל היא בטוח תהיה מוקפת באהבה ותמיכה ממשפחתה. ככל שתגדל, היא ללא ספק תמשיך להוות מקור שמחה ואושר להוריה ולמשפחתה המורחבת.

למידע נוסף על קלואי קרדשיאן ובתה טרו תומפסון, בקר בדף ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן