דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בתו של ג'קי אזולאי?

מה שמה של בתו של ג'קי אזולאי?

מה שמה של בתו של ג'קי אזולאי?

מי זה ג'קי אזולאי?

ג'קי אזולאי היא אשת עסקים, משקיעה ופילנתרופית ישראלית-אמריקאית. היא המייסדת והמנכ"לית של קבוצת אזולאי, חברת הון סיכון המשקיעה בסטארט-אפים בשלבים מוקדמים. אזולאי היא גם המייסדת של קרן אזולאי, ארגון צדקה הפועל להעצמת נשים ולקידום חינוך ופיתוח כלכלי בקהילות מוחלשות.

מה שמה של בתו של ג'קי אזולאי?

לבתה של ג'קי אזולאי קוראים נועה. נועה אזולאי היא יזמית ופילנתרופית ישראלית-אמריקאית. היא המייסדת והמנכ"לית של קרן אזולאי, ארגון צדקה הפועל להעצמת נשים ולקידום חינוך ופיתוח כלכלי בקהילות מוחלשות.

הרקע של נועה אזולאי

נועה אזולאי נולדה בישראל ועברה לארצות הברית כשהייתה ילדה צעירה. היא למדה באוניברסיטת קליפורניה, ברקלי, שם למדה כלכלה ועסקים. לאחר שסיימה את לימודיה, היא עבדה כאנליסטית בחברת הון סיכון בסן פרנסיסקו. לאחר מכן חזרה לישראל והקימה את קרן אזולאי ב-2016.

היצירה הפילנתרופית של נועה אזולאי

נועה אזולאי נלהבת מהעצמת נשים וקידום חינוך ופיתוח כלכלי בקהילות מוחלשות. באמצעות קרן אזולאי היא העניקה מענקים לארגונים הפועלים לקידום זכויות נשים, הגברת הנגישות לחינוך וקידום פיתוח כלכלי בקהילות מוחלשות. היא גם השיקה שורה של יוזמות לתמיכה ביזמות בישראל ובארצות הברית.

המיזמים העסקיים של נועה אזולאי

בנוסף לעבודתה הפילנתרופית, נועה אזולאי היא גם יזמית. היא המייסדת והמנכ"לית של קבוצת אזולאי, חברת הון סיכון המשקיעה בסטארט-אפים בשלבים מוקדמים. היא גם המייסדת והמנכ"לית של אזולאי ונצ'רס, קרן הון סיכון המשקיעה בחברות טכנולוגיה בשלבים מוקדמים.

ההישגים של נועה אזולאי

נועה אזולאי זכתה להכרה על הישגיה הפילנתרופיים והעסקיים. בשנת 2017, היא נבחרה לאחת מ-30 מתחת לגיל 30 של מגזין פורבס על עבודתה בהון סיכון. היא גם זכתה בפרסים רבים על פועלה הפילנתרופי, ביניהם פרס אשת השנה לשנת 2017 מטעם המועצה הישראלית-אמריקאית ופרס הנשים בעסקים לשנת 2018 מטעם המועצה הישראלית-אמריקאית לעסקים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן