דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בתו של נארוטו?

מה שמה של בתו של נארוטו?

מה שמה של בתו של נארוטו?

מי היא בתו של נארוטו?

נארוטו אוזומאקי הוא הגיבור הראשי של סדרת המנגה והאנימה הפופולרית, נארוטו. הוא נינג'ה צעיר מהכפר הבדיוני Konohagakure, והוא בנו של ההוקאגה הרביעי, מינאטו נמיקזה. נארוטו הוא נינג'ה רב עוצמה שעבר הכשרה באומנות הנינג'יטסו, וידוע ברצונו העז ובנחישותו. לבתו של נארוטו קוראים Himawari Uzumaki, והיא הילדה הצעירה ביותר של נארוטו והינאטה היוגה. Himawari נולדה זמן קצר לאחר מלחמת העולם הרביעית של שינובי, והיא אחותו הצעירה של בורוטו אוזומאקי. Himawari היא נערה צעירה עליזה ואנרגטית שאוהבת את משפחתה וחבריה. היא גם נינג'ה מוכשרת בפני עצמה, והיא מסוגלת להשתמש בביאקוגן שלה כדי לזהות צ'אקרה ולראות דרך עצמים מוצקים.

הרקע של Himawari

Himawari נולד זמן קצר לאחר מלחמת העולם הרביעית של שינובי, והוא הילד הצעיר ביותר של נארוטו והינאטה היוגה. היא אחותו הצעירה של בורוטו אוזומאקי, והיא נערה צעירה עליזה ונמרצת שאוהבת את משפחתה וחבריה. הימאורי היא נינג'ה מוכשרת בפני עצמה, ומסוגלת להשתמש בביאקוגן שלה כדי לזהות צ'אקרה ולראות דרך חפצים מוצקים. הימאורי היא אדם אדיב ואכפתי, והיא מאוד אוהבת את משפחתה. היא גם מגוננת מאוד על אחיה הגדול, בורוטו, ולעתים קרובות נקלעת למריבות איתו. Himawari היא נינג'ה מוכשרת, והיא מסוגלת להשתמש בביאקוגאן שלה כדי לזהות צ'אקרה ולראות דרך עצמים מוצקים. היא גם נין רפואית מיומנת, ומסוגלת לרפא את בני בריתה עם הצ'אקרה שלה.

מערכת היחסים של Himawari עם נארוטו

להימאורי יש מערכת יחסים קרובה עם אביה, נארוטו. היא אוהבת אותו מאוד, ותמיד להוטה לבלות איתו. הימאורי גם מגוננת מאוד על אביה, ולעתים קרובות תיכנס למריבות עם כל מי שמעליב אותו. נארוטו מגונן מאוד על הימאורי, ויעשה הכל כדי לשמור עליה.

מערכת היחסים של Himawari עם בורוטו

להימאורי יש מערכת יחסים קרובה עם אחיה הבכור, בורוטו. היא אוהבת אותו מאוד, ותמיד להוטה לבלות איתו. הימאורי גם מגוננת מאוד על אחיה, ולעתים קרובות תיכנס למריבות עם כל מי שמעליב אותו. בורוטו מגונן מאוד על הימאורי, ויעשה הכל כדי לשמור עליה.

הכוחות והיכולות של Himawari

Himawari היא נינג'ה מוכשרת, והיא מסוגלת להשתמש בביאקוגאן שלה כדי לזהות צ'אקרה ולראות דרך עצמים מוצקים. היא גם נין רפואית מיומנת, ומסוגלת לרפא את בני בריתה עם הצ'אקרה שלה. Himawari גם מסוגלת להשתמש ב-Shadow Clone Jutsu, ומסוגלת ליצור שיבוטים מרובים של עצמה.

השוואה של Himawari לדמויות אחרות

הימאורי נגד נארוטו

הימאורי ונארוטו חולקים קווי דמיון רבים. שניהם נינג'ות חזקות, ומסוגלים להשתמש ב-Byakugan שלהם כדי לזהות צ'אקרה ולראות דרך עצמים מוצקים. שניהם גם רפואיים מיומנים, ומסוגלים לרפא את בני בריתם עם הצ'אקרה שלהם. עם זאת, הימאורי צעיר בהרבה מנארוטו, ואינו מנוסה באמנות הנינג'יטסו.

הימאורי נגד בורוטו

הימאורי ובורוטו חולקים קווי דמיון רבים. שניהם נינג'ות חזקות, ומסוגלים להשתמש ב-Byakugan שלהם כדי לזהות צ'אקרה ולראות דרך עצמים מוצקים. שניהם גם רפואיים מיומנים, ומסוגלים לרפא את בני בריתם עם הצ'אקרה שלהם. עם זאת, הימאורי צעיר בהרבה מבורוטו, ואינו מנוסה באמנות הנינג'יטסו.

הימאורי נגד סאסקה

הימאורי וסאסקה חולקים קווי דמיון רבים. שניהם נינג'ות חזקות, ומסוגלים להשתמש ב-Byakugan שלהם כדי לזהות צ'אקרה ולראות דרך עצמים מוצקים. עם זאת, הימאורי צעיר בהרבה מסאסקה, ואינו מנוסה באמנות הנינג'יטסו. סאסקה הוא גם אמן של Sharingan, והוא מסוגל להשתמש בטכניקות ג'נג'וטסו חזקות.

השוואה מהירה

אופי ביאקוגאן רפואי-נין ג'נג'וטסו
נארוטו כן כן לא
בורוטו כן כן לא
Himawari כן כן לא
סאסקה כן לא כן

סיכום

Himawari Uzumaki היא בתם של נארוטו אוזומאקי והינאטה היוגה, ואחותו הצעירה של בורוטו אוזומאקי. היא בחורה צעירה עליזה ואנרגטית שאוהבת את משפחתה וחבריה. Himawari היא נינג'ה מוכשרת, והיא מסוגלת להשתמש בביאקוגאן שלה כדי לזהות צ'אקרה ולראות דרך עצמים מוצקים. היא גם נין רפואית מיומנת, ומסוגלת לרפא את בני בריתה עם הצ'אקרה שלה. Himawari היא אדם אדיב ואכפתי, והיא מאוד אוהבת את משפחתה. היא גם מגוננת מאוד על אחיה הגדול, בורוטו, ולעתים קרובות נקלעת למריבות איתו. נארוטו מגונן מאוד על הימאורי, ויעשה הכל כדי לשמור עליה. Himawari הוא נינג'ה רב עוצמה, ומהווה נכס יקר למשפחת אוזומאקי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן