דף הבית » איך קוראים » מה השם של גמבה באנגלית?

מה השם של גמבה באנגלית?

מה השם של גמבה באנגלית?

מה זה גמבה?

גמבה היא סוג של דג המצוי במימי הים התיכון. הוא בן למשפחת ה-Sparidae, הכוללת דניס, פורגיס ודנטקס. גמבה הוא דג פופולרי באזור הים התיכון ומוגש לרוב כמנה עיקרית במסעדות. גמבה הוא דג גדול, ששוקל בדרך כלל בין 1 ל-2 ק"ג. יש לו גוף ארוך ודק עם חוטם מחודד וזנב מפוצל. קשקשיו קטנים וצבעו נע בין אפור לחום. בשר הדג לבן ומוצק, עם טעם עדין.

היכן נמצא גמבה?

גמבה מצויה בים התיכון, מהחוף המזרחי של ספרד ועד לחוף המערבי של טורקיה. הוא נמצא גם בים השחור ובים מרמרה. הדג נמצא בדרך כלל במים רדודים, ליד החוף ובשפכים.

מה השם האנגלי של גמבה?

השם האנגלי של גמבה הוא Gilthead Sea Bream. שם זה נגזר מראשו הייחודי של הדג, המכוסה בקשקשים קטנים ובהירים.

מה הם המאפיינים של גמבה?

גמבה הוא דג גדול, ששוקל בדרך כלל בין 1 ל-2 קילוגרם. יש לו גוף ארוך ודק עם חוטם מחודד וזנב מפוצל. קשקשיו קטנים וצבעו נע בין אפור לחום. בשרו של הדג לבן ומוצק, עם טעם עדין. גמבה הוא דג אוכל כל, הניזון מסרטנים קטנים, רכיכות ושאר אורגניזמים קטנים. זהו דג שגדל במהירות, מגיע לבגרות תוך שנתיים עד שלוש. גמבה הוא דג פופולרי באזור הים התיכון ומוגש לרוב כמנה עיקרית במסעדות.

סיכום

גמבה היא סוג של דג המצוי במימי הים התיכון. הוא בן למשפחת ה-Sparidae, הכוללת דניס, פורגיס ודנטקס. גמבה הוא דג פופולרי באזור הים התיכון ומוגש לרוב כמנה עיקרית במסעדות. השם האנגלי של גמבה הוא Gilthead Sea Bream. שם זה נגזר מראשו הייחודי של הדג, המכוסה בקשקשים קטנים ובהירים. גמבה הוא דג אוכל כל, הניזון מסרטנים קטנים, רכיכות ושאר אורגניזמים קטנים. למידע נוסף על גמבה, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן