דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בתו של טרנטינו?

מה שמה של בתו של טרנטינו?

מה שמה של בתו של טרנטינו?

מה שמה של בתו של טרנטינו?

קוונטין טרנטינו הוא יוצר קולנוע איקוני, הידוע בעיקר בזכות עבודתו בסרטים כמו Pulp Fiction, Reservoir Dogs ו- Kill Bill. הוא היה מועמד למספר רב של פרסים, כולל פרס האוסקר לסרט הטוב ביותר, וזכה במספר פרסים, כולל פרס גלובוס הזהב לתסריט הטוב ביותר. אבל מה שמה של בתו של טרנטינו? התשובה היא: לולו טרנטינו. לולו היא בתו של טרנטינו ובת זוגו לשעבר, השחקנית והדוגמנית, אומה תורמן.

חייה המוקדמים של לולו טרנטינו

לולו נולדה בשנת 2002, בלוס אנג'לס, קליפורניה. היא הילדה היחידה של קוונטין טרנטינו ואומה תורמן. הוריה של לולו נפרדו ב-2004, ומאז היא גדלה על ידי אמה.

הקריירה של לולו טרנטינו

לולו עוסקת בתעשיית הבידור מגיל צעיר. היא הופיעה במספר סרטים, כולל Kill Bill: Vol. 2, והוצג גם בקליפים. היא גם הוצגה במגזינים, כמו ווג ו- Vanity Fair.

החיים האישיים של לולו טרנטינו

לולו היא כיום סטודנטית באוניברסיטת קליפורניה, לוס אנג'לס. היא מעריצה מושבעת של מוזיקה, ונראתה משתתפת בקונצרטים ובפסטיבלים. היא גם חובבת חיות, ונראתה מתנדבת במקלטים לבעלי חיים.

העתיד של לולו טרנטינו

לא ברור מה התוכניות העתידיות של לולו, אבל סביר להניח שהיא תמשיך לעסוק בקריירה בתעשיית הבידור. היא כבר עשתה לעצמה שם בתעשייה, וסביר להניח שהיא תמשיך לעשות זאת בעתיד. לסיכום, לולו טרנטינו היא בתו של הקולנוען האייקוני קוונטין טרנטינו. היא מעורבת בתעשיית הבידור מגיל צעיר, והופיעה בסרטים, בקליפים ובמגזינים. כיום היא סטודנטית באוניברסיטת קליפורניה, לוס אנג'לס, והיא מעריצה מושבעת של מוזיקה וחובבת חיות. לא ברור מה התוכניות שלה לעתיד, אבל סביר להניח שהיא תמשיך לעסוק בקריירה בתעשיית הבידור. למידע נוסף על לולו טרנטינו, תוכל למצוא מידע נוסף ב-YouTube או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן