דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנו של טרנטינו?

מה שמו של בנו של טרנטינו?

מה שמו של בנו של טרנטינו?

מה שמו של בנו של קוונטין טרנטינו?

קוונטין טרנטינו הוא אחד הבמאים האייקוניים ביותר בכל הזמנים, לאחר שביים כמה מהסרטים שזכו לשבחים בעשורים האחרונים. אבל מה שהרבה אנשים לא יודעים זה שהוא גם אבא. אז מה שמו של בנו של קוונטין טרנטינו? התשובה פשוטה: לבנו של קוונטין טרנטינו קוראים ליאו טרנטינו. ליאו נולד ב-2002, והוא בנם היחיד של קוונטין ובת זוגו לשעבר, דניאלה פיק. ליאו הוא מוזיקאי מוכשר, ומנגן בגיטרה מאז שהיה ילד. הוא גם הופיע בכמה מסרטיו של אביו, כולל פעם בהוליווד ו-The Hateful Eight.

חייו המוקדמים של קוונטין טרנטינו

קוונטין טרנטינו נולד בנוקסוויל, טנסי בשנת 1963. הוא גדל בלוס אנג'לס, והיה חובב סרטים מגיל צעיר. הוא החל לכתוב תסריטים בשנות העשרה שלו, ובסופו של דבר נשר מהתיכון כדי להמשיך בקריירה בקולנוע. ההצלחה הגדולה הראשונה של טרנטינו הגיעה עם יציאתו של כלבי מאגר בשנת 1992. הסרט זכה להצלחה ביקורתית ומסחרית, והשיק את הקריירה של טרנטינו בתור אחד הבמאים המשפיעים ביותר של העידן המודרני. מאז הוא המשיך לביים מספר סרטים שזכו לשבחים, כולל Pulp Fiction, Kill Bill ו-Django Unchained.

חייו האישיים של קוונטין טרנטינו

קוונטין טרנטינו היה במספר מערכות יחסים במהלך חייו. הוא היה נשוי לשחקנית והדוגמנית מירה סורבינו בשנים 1998 עד 2003. לאחר מכן החל מערכת יחסים עם הזמרת והדוגמנית הישראלית דניאלה פיק בשנת 2009, והזוג קיבל את פני בנם, ליאו, בשנת 2002. בני הזוג נפרדו בשנת 2009, אך נותרו קרובים friends.Tarantino הוא גם אספן נלהב של כרזות סרטים וינטג', ויש לו אוסף נרחב. הוא גם מעריץ של ספרי קומיקס, וידוע שהוא משתתף בכנסים של קומיקס.

סיכום

קוונטין טרנטינו הוא אחד הבמאים המשפיעים ביותר של העידן המודרני, לאחר שביים כמה מהסרטים שזכו לשבחים בעשורים האחרונים. הוא גם אבא, ושמו של בנו הוא ליאו טרנטינו. ליאו נולד ב-2002, והוא בנם היחיד של קוונטין ובת זוגו לשעבר, דניאלה פיק. ליאו הוא מוזיקאי מוכשר, והופיע בכמה מסרטיו של אביו. קוונטין טרנטינו הוא גם אספן נלהב של כרזות סרטי וינטג', וחובב חוברות קומיקס. למידע נוסף על קוונטין טרנטינו, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן