דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בתו של מאט לבלנק?

מה שמה של בתו של מאט לבלנק?

מה שמה של בתו של מאט לבלנק?

מי זה מאט לבלנק?

מאט לבלנק הוא שחקן, קומיקאי ומפיק אמריקאי, הידוע בעיקר בזכות תפקידו כג'ואי טריביאני בסיטקום המצליח חברים. הוא גם כיכב בתוכניות הלהיט Episodes ו-Man with a Plan. לה-בלאן היה מועמד למספר פרסים, כולל חמישה פרסי גלובוס הזהב וארבעה פרסי אמי בפריים טיים.

מי היא בתו של מאט לבלנק?

מאט לבלנק הוא אב גאה לבת אחת, מרינה פרל לבלנק. מרינה נולדה בפברואר 2004 ללבלאנק ולאשתו דאז, מליסה מקנייט. מרינה היא בתה היחידה של לבלנק והיא כיום בת 16.

חייה המוקדמים של מרינה

מרינה נולדה בלוס אנג'לס, קליפורניה, ומתגוררת עם אביה מאז גירושיהם של הוריה ב-2006. היא נראתה בחוץ עם אביה במספר הזדמנויות, כולל השתתפה בבכורה של התוכנית שלו "אדם עם תוכנית ב" 2016.

החינוך של מרינה

מרינה היא כיום תלמידה בבית הספר היוקרתי של הרווארד-וסטלייק בלוס אנג'לס. היא חברה פעילה בצוות השחייה של בית הספר וכן מעורבת בתכנית התיאטרון של בית הספר.

תחומי העניין של מרינה

מרינה היא קוראת נלהבת ונהנית לכתוב שירה. היא גם חובבת מוזיקה, במיוחד להקת The 1975. היא גם מעריצה של הלוס אנג'לס לייקרס ונראתה משתתפת במשחקים עם אביה.

תוכניות העתיד של מרינה

מרינה הביעה עניין להמשיך בקריירה בתעשיית הבידור, בעקבות אביה. היא גם הביעה עניין בקריירה במשפטים או בפוליטיקה. מאט לבלנק הוא אב גאה לבת אחת, מרינה פרל לבלנק. מרינה נולדה בפברואר 2004 ללבלאנק ולאשתו דאז, מליסה מקנייט. מרינה היא כיום תלמידה בבית הספר היוקרתי של הרווארד-ווסטלייק בלוס אנג'לס והיא חברה פעילה בצוות השחייה ובתוכנית התיאטרון של בית הספר. היא קוראת נלהבת ונהנית לכתוב שירה, חובבת מוזיקה, במיוחד להקת The 1975, ומעריצה של הלוס אנג'לס לייקרס. מרינה הביעה עניין להמשיך בקריירה בתעשיית הבידור, המשפטים או הפוליטיקה. למידע נוסף על מאט לבלנק ובתו מרינה, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן